Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی ستاره لیورپول برای انتقال به بارسلونا

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه
سادیو مانه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2022
عضو شوید
سادیو مانه بازیکن لیورپول آماده انتقال به بارسلوناست.
به گزارش اسپوتنیک، موندودپورتیوو گزارش داده است که سادیو مانه، این بازیکن 30 ساله تنها یک سال از قراردادش با آنفیلد باقی مانده و احساس می کند شانس بیشتری برای بردن توپ طلا در نیوکمپ دارد.
کادر مربیگری بارسا مشتاقانه مانه را تحسین می کند و باشگاه او را یک "گزینه واقعی" برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی می‌داند، اما هنوز مشخص نیست که لیورپول برای فروش یک دارایی ارزشمند چه مبلغی را دریافت خواهد کرد.
بارسلونایی‌ها اخیراً خرید محمد صلاح از لیورپول و روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ را هم مدنظر داشتند اما عملی شدن چنین انتقال‌هایی به نظر پیچیده می‌آید، برای همین آنها حالا نظرشان معطوف به جذب سادیو مانه شده و به نظر می‌رسد به خدمت گرفتن این بازیکن محتمل‌تر از دو گزینه مورد بحث باشد.
دستمزد دریافتی این مهاجم سنگالی کمتر از دستمزد صلاح است و گفته می‌شود این مهاجم سنگالی به دنبال بازی در لالیگا با پیراهن بارسلونا است.
در سوی دیگر اخباری در رسانه‌های انگلیسی منتشر شده مبنی براینکه باشگاه بایرن مونیخ هم وضعیت مانه را زیرنظر دارد و نسبت به جذب این بازیکن علاقه‌مند است.
مانه که در سال 2016 از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، تا کنون در 265 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 118 گل‌زده و 47 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала