Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر قیمت درخواستی برای مهاجم آرجانتینی را مشخص کرد

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2022
عضو شوید
لائوتارو مارتینز مهاجم آرجانتینی اینترمیلان با توجه به درخششی که در این فصل داشته، مورد توجه چندین تیم لیگ برتری قرار گرفته و حالا اینترمیلان مبلغ فروش وی را مشخص کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، لائوتارو مارتینز، در این فصل از رقابت‌های سری‌آ، در فرم بسیار خوبی قرار داشته و در 33 بازی در رقابت‌های سری‌آ 19 گل برای اینترمیلان به ثمر رسانده است.
درخشش این بازیکن سبب شده تا باشگاه‌های مطرح از جمله بارسلونا اتلتیکومادرید، منچستریونایتد، تاتنهام و آرسنال برای جذب وی تمایل نشان دهند.
اینترمیلان که تمایلی به فروش لائوتارو ندارد و نمی‌خواهد این بازیکن را از دست دهد، اگر زیر فشار قرار گیرد و مجبور شود وی را به فروش برساند، به پیشنهادات زیر 60 میلیون یورو گوش نخواهد داد.
این موضوع را ESPN، مطرح کرده و می‌گوید که قصد اینتر فوش لائوتارو نیست و تنها در صورتی مجوز خروج وی را صادر خواهد کرد که خود بازیکن درخواست جدایی کند.
با رفتن لوکاکو به لندن، به لائوتارو نقش بیشتری به عنوان تنها مهاجم نوک داده شد و او به بهترین شکل ممکن پاسخ این اعتماد را داد و در حال حاضر رهبر خط حمله نراتزوری محسوب می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала