Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سندریلا در فینال "لیگ قهرمانان اروپا" هنرنمایی می‌کند+عکس

© AFP 2023 / Lucas BariouletАктрисы и певицы во время презентации коллекции L'Oreal на Неделе моды Весна/Лето 2020 в Париже
Актрисы и певицы во время презентации коллекции L'Oreal на Неделе моды Весна/Лето 2020 в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2022
عضو شوید
کامیلا کابیو، آواز خوان و هنرپیشۀ آمریکایی – کیوبایی، که در فیلم سندریلا 2021 نقش بازی کرده‌است، در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک د پرانس، قبل از بازی آواز خواهد خواند.
به گزارش اسپوتنیک، فینال لیگ قهرمانان اروپا 2022 به روز شنبه 28 می 2022، مصادف با 7 جوزای سال 1401در ورزشگاه پارک ده پرنس شهر پاریس بین تیم های لیورپول و رئال مادرید برگزار خواهد شد.
قبل از آغاز این دیدار همانند سال‌های گذشته اجرای زندۀ موسیقی خواهد بود تا هواداران اندکی سرگرم شوند و پس از آن به دیدن بازی بپردازند.
مسئولان برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، برای اجرای قبل از آغاز بازی کامیلا کابیو، آواز خوان و هنرپیشۀ آمریکایی – کیوبایی، که در فیلم سندریلا 2021 نقش بازی کرده‌است، را انتخاب کرده‌اند و قرار است وی ترکیبی پنج دقیقه ای از آهنگ های برتر خود را اجرا کند.
کابایو پس از انتخاب به عنوان آوازخوان فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت:" من بسیار هیجان‌زده هستم که در یوفا - فینال لیگ قهرمانان این ماه در پاریس، روی صحنه می‌روم.. من قصد دارم یک نمایش واقعاً ویژه برگزار کنم، این اجرا برای باهم هم بودن طرفداران ورزش و موسیقی در سراسر جهان است که گرد هم آمده اند. نمی توانم صبر کنم. سورپرایزهای زیادی برای شما آماده کرده ام."
کابایو در حالی برای این اجرا انتخاب شده که فینال لیگ قهرمانان اروپا در بیش از 200 کشور پخش می شود و بین 380 تا 400 میلیون بیننده دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала