Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم منچسترسیتی و رم در رادار در آرسنال + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2022
عضو شوید
آرسنال تصمیم گرفته تا مهاجمان گلزن منچسترسیتی و رم را جذب کند.
به گزارش اسپوتنیک، انتظار می‌رود که آرسنال پیش از فصل آینده یک مهاجم را به خدمت بگیرد، زیرا یکی دیگر از پنجره‌های شلوغ نقل و انتقالات تابستانی برای توپچی‌ها در پیش است.
در همین رابطه، سایت(football.london) اعلام کرد تامی آبراهام از رم و گابریل ژسوس از منچسترسیتی در فهرست نهایی آرسنال در تابستان امسال هستند.
توپچی‌ها تابستان گذشته 150 میلیون پوند برای خرید خرج کردند، زیرا آنها به پرخرج‌ترین سرمایه گذاران اروپا تبدیل شدند و به نظر می‌رسد برای یک پنجره نقل و انتقالات شلوغ دیگر آماده شوند زیرا میکل آرتتا به دنبال تقویت تیم است.
از آنجایی که الکساندر لاکازت و ادوارد انکتیا هر دو در پایان فصل قراردادشان تمام می‌شود، آرتتا امیدوار است که یکی دو چهره جدید به میدان بیاورد، در حالی که باشگاه هنوز پس از جدایی مهاجم گابنی به بارسلونا، جایگزین پیر امریک اوبامیانگ نشده است.
در جنوری توپچی‌ها انتظار داشتند در تابستان امسال پیشنهادی در حدود 35 میلیون پوند برای ژسوس ارائه دهند، در حالی که معامله برای آبراهام ممکن است بعد از پایان فصل دشوارتر شود.
رم قیمت درخواستی 80 میلیون یورویی را برای مهاجم انگلیسی تعیین کرده است. بنابراین، اگر آبراهام و ژسوس هر دو در تابستان به ورزشگاه امارات نقل مکان کنند تاثیر مهمی بر تیم میکل آرتتا خواهند داشت.
آنها می‌توانند به چالش جانبی توپچی‌ها در همه مسابقات کمک کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала