گازپروم: انتقال حجم گاز به سامانه اطلاعات جغرافیایی "سوجا" غیرممکن است

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Логотип "Газпрома"
Логотип Газпрома - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2022
عضو شوید
گازپروم در بیانیه ای اعلام نمود که انتقال حجم گاز به سامانه اطلاعات جغرافیایی (جی آی اس) منطقه سوجا از نظر فناوری غیرممکن است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی کوپریانوف سخنگوی گازپروم گفت، که انتقال حجم گاز به ایستگاه اندازه گیری گاز سوجا از نظر فناوری غیرممکن است، توزیع حجم در توافقنامه همکاری با اوکراین بیان شده است، طرف اوکراینی از این موضوع آگاه است.
او گفت: "انتقال حجم گاز به سامانه اطلاعات جغرافیایی (جی آی اس) منطقه سوجا ، بر اساس طرح روسی، از نظر فناوری غیرممکن است، توزیع حجم ها به وضوح در توافق نامه همکاری مورخ 30 دسامبر 2019 ذکر شده است و طرف اوکراینی به خوبی از این موضوع آگاه است".
Газокомпрессорная станция на участке газопровода «Ямал–Европа» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2022
گازپروم هیچ مانعی برای ترانزیت گاز از طریق سوخرانیوکا نیست

پیش از این اپراتور سیستم حمل و نقل گاز اوکراین اعلام کرده بود، که ترانزیت گاز به اروپا از طریق ایستگاه سوخرانیوکا از ساعت 7:00 روز چهارشنبه 11 می متوقف می شود. این شرکت اوکراینی "شرایط فورس ماژور" را علت این امر می داند که حمل و نقل بیشتر گاز را از طریق ایستگاه سوخرانیوکا و ایستگاه کمپرسور نووپسکوف که تحت کنترل روسیه هستند غیرممکن می‌کند.
در بیانیه طرف اوکراینی همچنین آمده است که انتقال موقت ظرفیت غیرقابل دسترس از نقطه اتصال فیزیکی "سوخرانیوکا" به نقطه اتصال فیزیکی "سوجا" واقع در قلمرو تحت کنترل اوکراین نیز امکان پذیر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала