Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بند آزادی سازی 300 میلیونی در قرارداد رودیگر با رئال مادرید

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو رودیگر
آنتونیو رودیگر  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2022
عضو شوید
رئال مادرید بندآزادسازی آنتونو رودیگر را در بدل 4 ساله، مبلغ رودیپر را بیش از 300میلیون اعلام داشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید برای این‌که بتواند آنتونیو رودیگر را برای مدت طولانی در اختیار داشته باشد، پس از اتمام انتقال؛ بند آزادسازی 340 میلیون پوندی را به خود اختصاص ندهد.
گفته می‌شود که این بازیکن آلمانی قرارداد 4 ساله با رئال به ارزش 315.000 پوند در هفته را امضا کرده و همچنین یک دستمزد امضا خواهد کرد که دستمزد او را به میزان قابل توجهی از این رقم کاهش می‌دهد.
"اسپورت میل" به طور انحصاری در ماه دسامبر فاش کرد که رودیگر در صف دریافت 400.000 پوند در هفته در صورت ترک چلسی است.
منابع نزدیک به این قرارداد همچنین اشاره کرده‌اند که بند آزادسازی رودیگر در مادرید 400 میلیون یورو (342 میلیون پوند) خواهد بود. نتظار نمی‌رود که تا پایان ماه می یا اوایل جون اعلام رسمی اعلام شود.
ارزش این بسته مالی چشمگیر به طور قابل توجهی بیشتر از قراردادی است که چلسی به او پیشنهاد داده بود در استمفوردبریج 230 هزار پوند در هفته بماند.
با این حال، رودیگر پیشنهادهای بزرگ‌تری را از سایر نقاط اروپا برای امضای قرارداد با رئال را رد کرد، رئالی که از زمان آغاز مذاکرات در جنوری، مقصد اول مدافع بود.
منچستریونایتد، بارسلونا، پاریسن‌جرمن و یوونتوس همگی به جذب رودیگر علاقه داشتند.
رودیگر که همیشه آماده ماندن در چلسی بود، ترک آبی‌ها، به‌ویژه سرمربی فعلی توماس توچل، که با او پیوند نزدیکی برقرار کرده بود، آچار خواهد یافت - اما اعتبار پیوستن به رئال برای رد کردن وسوسه‌انگیزتر از آن بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала