تحریم ها در برابر روسیه بر کار بزرگترین بندر اروپا تأثیر گذاشت

© AFP 2023 / Sameer Al-DoumyПогрузочный док в гавани французского порта Гавр
Погрузочный док в гавани французского порта Гавр - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2022
عضو شوید
تحریم ها در برابر روسیه بر کارکرد بزرگترین بندر اروپا در هالند تأثیر گذاشته است.
به گزارش اسپوتنیک، آلارد کاستلین، رئیس اداره بندری گفت، که تحریم‌ها در برابر روسیه بر بندر روتردام، بزرگترین بندر اروپا، تأثیر گذاشته است و پیش‌بینی می‌شود تا پیش از پایان سال تأثیر بیشتری داشته باشد.
به گفته وی، بسته های تحریمی اعمال شده در برابر روسیه به شیوه های مختلفی بر زنجیره تامین تاثیر می گذارد. یعنی اگر تحریم ها مربوط به ارزش کالا باشد، باید همه این کالاها و کانتینرها بررسی شوند و به این ترتیب خطر ایجاد ازدحام در زنجیره تامین وجود دارد.
Флаги России и Евросоюза - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2022
به توافق نرسیدن نمایندگان اتحادیه اروپا درباره تحریم های روسیه
کاستلین به بلومبرگ گفت: "در حالی که ما شاهد افزایش تأثیر (تحریم‌ها) هستیم، اما این تاثیر ها از میانه ای سه ماهه اول شروع شد، ما انتظار داریم تأثیر مهم‌تری در بقیه سال داشته باشد.
وی در پاسخ به سوالی درباره تاثیر تحریم ها بر تامین منابع انرژی گفت، که اخیراً عرضه نفت اورال روسیه کاهش یافته است. با این حال، نفت روسیه به لطف بازرگانان جهانی که آن را می خرند، پردازش می کنند، در پایانه ها ذخیره می کنند و به کشورهای دیگر می فرستند، به جریان خود به بندر ادامه می دهد.
کشورهای غربی بسته های تحریمی بیشماری را در برابر فدراسیون روسیه به دلیل وضعیت اوکراین ارائه کرده اند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: سیاست مهار و تضعیف روسیه راهبرد بلندمدت غرب است و تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهان وارد کرد.
به گفته وی، هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها انسان است. وی افزود: رویدادهای کنونی بر سلطه جهانی غرب هم در سیاست و هم در اقتصاد خط می کشند. به گفته وی، روسیه قرار نیست خود را منزوی کند، نمی توان آن را به شدت در دنیای مدرن منزوی کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала