Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تهدید دوباره یوفا بر علیه سوپرلیگی‌ها؛ چفرین: "قوانین برای همه یکسان است"

© AFP 2023 / Aris MessinisПрезидент УЕФА Александр Сеферин
Президент УЕФА Александр Сеферин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2022
عضو شوید
الکساندر چفرین رییس یوفا در تازه‌ترین مورد تحریم سه تیم بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس را به خاطر سوپرلیگ رد نکرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ الکساندر چفرین رییس یوفا در آخرین مصاحبه‌ی رسانه‌ای خود با اکیپ بر علیه سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس اظهار نظر کرد.
بعد از آن‌که فرمت سوپرلیگ از سوی 12 باشگاه بزرگ اروپایی اعلام شد، چفرین فُرصت را از دست نداد و در مقابل باشگاه‌های موسس سوپرلیگ، برخوردش را مشخص کرد.

رییس اتحادیه فوتبال اروپا در پاسخ به سوالی درباره احتمال تحریم مادرید، کاتالان و تورین گفت: "رئال مادرید، بارسا و یووه را حذف کنیم؟ کمیته‌ی انضباطی یوفا که مستقل است تصمیم می‌گیرد."

با توجه به این ناباوری عمومی مبنی بر این که یوفا می‌تواند به مصاف سه باشگاه قدرتمند اروپا برود، چفرین اطمینان داده؛ "کسانی که شک دارند اشتباه می‌کنند. قوانین برای همه یکسان است."

البته در این گفتگو چفرین نتوانست از توضیحات در مورد رابطه‌اش با ناصر الخلیفی رییس پاریسن‌جرمن و عضو کمیته‌ی اجرایی یوفا اجتناب کند و می‌خواهد تئوری‌های کمک به باشگاه پاریسی توسط نهادی که ریاست آن را بر عهده دارد، کم اهمیت جلوه دهد.

چفرین در این باره گفت: "بازی مقابل سوپرلیگ به من کمک نکرد، به فوتبال کمک کرد. من به او احترام می‌گذارم، او دیوانه فوتبال است. (...) واکنش او به داوران پس از حذف پاریسن‌جژرمن در مادرید؟ کمیته انضباطی پرونده‌ای باز کرده و هیچ کس، نه شما و نه من، نمی‌داند که او قرار است چه کار کند. چرا باید با آنها تماس بگیرم؟"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала