سخنگوی جبهه مقاومت: فرمانده اسدالله اندرابی شب گذشته در یک نبرد نابرابر شهید شد/ 17 طالب کشته شدند

© Sibghatullah Ahmadiسخنگوی جبهه مقاومت: فرمانده اسدالله اندرابی شب گذشته در یک نبرد نابرابر شهید شد/ 17 طالب کشته شدند
سخنگوی جبهه مقاومت: فرمانده اسدالله اندرابی شب گذشته در یک نبرد نابرابر شهید شد/ 17 طالب کشته شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2022
عضو شوید
سخنگوی جبهه مقاومت ملی افغانستان از جان باختن 5 تن از نیروهای این جبهه در ولسوالی بنوی بغلان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، صبغت الله احمدی سخنگوی جبهه مقاومت ملی افغانستان در یک سری تویتی نوشت: شب گذشته در منطقه‌ی سَر دره‌ی کشن آباد شهرستان بنو، فرماندِه نامدار جبهه‌ی مقاومت ملی در اندراب سربلند، اسدالله اندرابی با چهار تن از نزدیکترین محافظان قهرمانش در یک جنگ سخت، در وضعیت محاصره‌، نا برابر و رو در رو، رستم گونه برای چندین ساعت با بیش از چهار صد نفر از نیرو های اهریمنی گروه جنایت کار طالبان رزمید،و ساعت۲ شب با جمعِ یاران با وفایش به درجه‌ی رفیع شهادت رسید،و به جمع سرفرازان تاریخ سرزمین مان پیوست.
او افزوده است، که یادش همیشه جاودان باد.
او در ادامه نوشت هاست، که او مرد راستگو، مهربان، شجاع و عیار بود. طالبان پیکر های مطهر این شهدا را در بازار ده صلاح به دید عموم گذاشتند و تا هنوز اجازه‌ی جنازه و دفن پیکر های مدافعین شرف و عزت مردم توسط مردم را نداده اند.
او درباره کشته شدن جنگجویان گروه طالبان چنین نوشته است، در این در گیری هفده نفر از اشغالگران طالبان نیز کشته شده، و شماری زیادی از آنان زخمی و از دوره‌ی ویرانگری ها بیرون شده‌ اند. اندراب سرزمین قهرمانان شهنامه‌ی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала