چین: آمریکا قصد دارد اوکراین را در "دام بدهی" گرفتار کند

© Photo / Pixabay / MotionStudiosЗдание Конгресса США на Капитолийском холме в Вашингтоне
Здание Конгресса США на Капитолийском холме в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2022
عضو شوید
یک رسانه‌ی چینی در گزارشی پیش بینی کرد که اوکراین به دلیل برنامه اجاره وام آمریکایی با خطر افتادن در دام بدهی مواجه است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه چینی گلوبال تایمز می نویسد که اوکراین به دلیل قانون آمریکا در مورد اجاره وام در خطر افتادن در دام بدهی است.
این نشریه با استناد از سونگ ژونگ پینگ، کارشناس نظامی نوشت: "اوکراین باید برای دریافت سلاح و تجهیزات آمریکایی هم اصل و هم سود مهمات آمریکایی را بپردازد."
به گفته این کارشناس، برنامه اجاره وام آمریکا رایگان نیست. آمریکا به بهانه حمایت از اوکراین در مبارزه تا آخرین قطره خون اوکراینی و ارائه کمک های نظامی، از نسل آینده اوکراینی ها می خواهد که هزینه تمام مهمات، تجهیزات و مواد غذایی که ارائه می کند را بپردازند.
به عقیده وی، واشنگتن انتظار دارد برای تامین مهمات، تجهیزات و مواد غذایی امروز از نسل آینده اوکراینی ها غرامت دریافت کند.
ژونگ پینگ معتقد است با ادامه کمک های نظامی، ایالات متحده در حال تبدیل شدن به ذینفع اصلی بحران کنونی و مانع از حل و فصل مسالمت آمیز اوضاع اوکراین است، در حالی که برعکس، اوکراین به باتلاق فقر، عقب ماندگی و بدهی کشانده می‌شود.
این کارشناس تاکید کرد: "ایالات متحده بزرگترین ذینفع از درگیری در اوکراین است. مجتمع نظامی-صنعتی آنها مقدار قابل توجهی پول از درگیری ها به دست آورده است. اما اوکراین و مردم آن بیشترین ضرر را می دهند".
وی گفت در نتیجه، این کشور اروپای شرقی از هم پاشیده‌تر می‌شود، در باتلاق فقر، توسعه‌نیافتگی و بدهی گرفتار می‌شود و واشنگتن دائماً سلاح‌های بیشتری می‌ریزد و تلاش‌های صلح را باطل می‌کند.
این تحلیلگر در پایان گفت: ایالات متحده خون آشامی است که از هرج و مرج و جنگ پول در می آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала