Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحریم ویمبلدون از سوی فدراسیون جهانی تنیس

عضو شوید
پس از آن که سازمان برگزاری مسابقات ویمبلدون ورزشکاران روسیه و بلاروس را از این مسابقات منع کرد، حالا ATP قصد دارد به این مسابقات امتیاز ندهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ چندی پیش در یک اقدامی بی سابقه سازمان ویمیلدون ورزشکاران روسیه و بلاروس را در این بازی‌ها منع اعلام کرد اما حالا این امر واکنش تند فدراسیون جهانی تنیس را در پی داشته است.
در واکنش به این تصمیم، ATP می‌خواهد امسال ویمبلدون را از امتیاز ATP محروم کند و در این مورد به زودی تصمیم خواهد گرفت.
رسانه‌های انگلیسی گزارش کرده‌اند که بازیکنان حاضر در پیست ATP به دور از آرامش، فقط خواستند که امتیازات رده بندی از ویمبلدون برداشته شود، که بنابراین فقط جایزه برای توزیع خواهد داشت. قرار بود در روزهای اخیر جلساتی در این باره در مادرید و سپس در رُم برگزار شود.
گفتنی‌ست که در 20 اپریل، برگزارکنندگان ویمبلدون تصمیم گرفتند بازیکنان روسیه و بلاروس را از دوره 2022 تورنمنت لندن، (دور سوم گرند اسلم، و همچنین از همه رویدادهای چمن تابستانی در بریتانیا کنار بگذارند، که خشم بازیکنان مربوطه را برانگیخت.
هیئت مدیره ATP از سه نماینده بازیکن و سه نماینده مسابقات تشکیل شده که در صورت تساوی، رای گاودنزی تعیین کننده است. به گزارش تلگراف، اما در این شرایط این بازیکنان هستند که مستقیماً تحت تأثیر تصمیم ویمبلدون قرار گرفته‌اند و بنابراین انتظار دارند که حرف آخر را بزنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала