آتش‌سوزی طیارۀ مسافربری چین در فرودگاه + ویدیو

© Screenshot/FATIIIAviationScreenshot captures moment in which the front of a Tibet Airlines plane was engulfed in fire as passengers are seen running to safety.
Screenshot captures moment in which the front of a Tibet Airlines plane was engulfed in fire as passengers are seen running to safety.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
عضو شوید
به گزارش خبرگزاری شینهوا، یک فروند طیارۀ مسافربری خطوط هوایی تبت در هنگام برخاستن در فرودگاهی در جنوب غرب چین دچار آتش‌سوزی شد.
به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش، یک فروند طیارۀ مسافربری هنگام برخاستن از فرودگاهی در جنوب غربی چین آتش گرفت و مقامات محلی اعلام کردند که یکی از موتورهای آن باند فرود را خراشیده و سپس آتش گرفته است.
پروازی که صبح پنجشنبه فرودگاه چونگ کینگ را به مقصد شهر نینگچی ترک می‌کرد، دچار نقص فنی و از باند منحرف شد و پس از برخورد کوتاهی با آسفالت، یکی از موتورها مشتعل شد.
بر اساس این گزارش، مقامات هوانوردی محلی در بیانیه‌ای اعلام کردند که پس از انحراف طیاره از باند، موتور روی زمین کشیده شد و آتش گرفت که اکنون آتش مهار شده است.
خطوط هوایی تبت گفت که تمامی 122 سرنشین طیاره از جمله 113 مسافر و 9 خدمه پرواز به سلامت از طیاره خارج شدند که البته حدود 40 نفر به دلیل جراحات جزئی برای مداوا به شفاخانه منتقل شدند.
ویدیوهای زیادی در شبکه‌های اجتماعی از این حادثه به اشتراک گذاشته شده است که در یکی از آن‌ها ستون بزرگی از دود تیره دیده می‌شود که به آسمان بلند شده است و امدادگران تلاش می‌کنند تا آتش را مهار کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала