Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش مشتریان ستاره منچستریونایتد

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
عضو شوید
باشگاه‌های خواهان جذب ستاره فرانسوی منچستریونایتد بیشتر شدند.
به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا با انقضای قراردادش با منچستریونایتد، یکی از محبوب‌ترین بازیکنان آزاد تابستان امسال خواهد بود.
طبق آخرین گزارش‌ها، بایرن مونیخ آخرین تیمی بوده که برای جذب هافبک فرانسوی ابراز علاقه کرده است.
اگرچه واضح است که قهرمان آلمان برای جذب پل پوگبا رقبایی خواهد داشت، زیرا باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید، یوونتوس، پاری‌سن‌جرمن و حتی منچسترسیتی به این بازیکن مرتبط هستند.
بایرن با توجه به جدایی تولیسو و مارک روکا در تابستان به دنبال جذب یک هافبک سرشناس است و همین باعث شده تا باواریایی‌ها هم به جذب پوگبا علاقه‌مند شوند.
یکی از منابع ادعا کرد که او از رفتار رسانه‌های بریتانیایی ناامید شده و احساس می‌کند که تبدیل به قربانی مشکلات یونایتد شده است. آنها پس از شکست 4-0 از برایتون در روز شنبه از رقابت برای ایستادن میان چهار تیم برتر کنار رفتند.
هافبک فرانسوی در سال 2016 به یونایتد پیوست تا رکوردی در آن زمان ثبت کند، اما اکنون از یک چالش جدید استقبال می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала