Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

الچه 0 – اتلتیکومادرید 2؛ شاگردان سیمئونه به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رسیدند

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
عضو شوید
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در دیداری خارج از خانه برابر الچه به برتری رسید.
به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های الچه و اتلتیکومادرید بامداد امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا، مقابل هم صف‌آرایی کردند که در این بازی اتلتیکومادرید با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.
شاگردان سیمئونه که هفته گذشته با یک گل در دربی مادرید به پیروزی رسیدند، امشب با گل های کونیا (28) و رودریگو دی پائول (62) از سد میزبان رده چهاردهمی خود گذشتند تا صعود خود به لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کنند.
با توجه به نتایج رقم خورده، اتلتیکومادرید با 67 امتیاز جای سویا را در جایگاه سوم جدول گرفت و با توجه به وضعیت بهتر نسبت به رئال بتیس در دیدار رودررو، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.
سویای 66 امتیازی نیز سقوطی یک پله‌ای را تجربه کرد و در دو هفته پایانی لالیگا، با رئال بتیس که 61 امتیاز دارد، برای کسب سهمیه باقیمانده لیگ قهرمانان اروپا رقابت می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала