Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه نرفته پی‌اس‌جی به فکر جانشین او افتاد؛ ستاره بنفیکا در رادار پاریسی‌ها+ عکس

© AFP 2023 / FRANCK FIFELe logo du PSG
Le logo du PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
عضو شوید
پاریسن‌جرمن می داند که کیلیان امباپه در نهایت این تیم را ترک خواهد کرد، این تیم برای جانشین وی دست به کار شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ قرارداد کیلیان امباپه بهترین گل‌زن لیگ در فصل جاری (24) و (15 پاس گل) در ماه جون به پایان خواهد رسید و با توجه به نحوه عملکرد او در پاریس، این باشگاه فرانسوی مشتاق است تا او را با قراردادی جدید تمدید نماید ولی این بازیکن 23 ساله هنوز با آن موافقت نکرده است.
اگر امباپه در پایان جون پاریس را ترک کند، قهرمان 10 بار فرانسه باید به دنبال جایگزینی توانمند باشد و رسانه‌های مختلفی مدعی شده‌اند که پی‌اس‌جی داروین نونز ستاره جوان و آینده‌دار بنفیکا را در نظر گرفته است.
داروین نونز که با بازی‌های جذاب‌اش در این فصل چشم‌ها را خیر کرده، ظاهراً بهترین گزینه پاریسی‌ها به عنوان جانشین امباپه است. مُهاجم اروگوئه‌ای در این فصل سرعت، ظرافت و پایانی مرگبار از خود نشان داده و تنها در 28 بازی در لیگ برتر پرتگال 26 گل به ثمر رسانده است.
همانطور که انتظار می‌رفت، آمار ویرانگر او توجه بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپا را به خود جلب کرده زیرا باشگاه‌های انگلیسی آرسنال، وستهام یونایتد و منچستریونایتد؛ تیم‌های اسپانیایی بارسلونا و اتلتیکو مادرید و قدرت‌های ایتالیایی چون میلان و اینتر همگی علاقه مند به وی هستند.
آن‌گونه که از فهرست جزئی علاقمندان این بازیکن مشخص است، برای پاریس آسان نیست که او را به خدمت بگیرد. با این حال، آنها می‌توانند با فعال کردن بند آزادسازی او که در حال حاضر 150 میلیون یورو تعیین شده، رقابت را برنده شوند.
در کنار امباپه، مائورو ایکاردی از پاریسن‌جرمن نام دیگری است که می‌تواند در تابستان امسال پارک دو پرنس را ترک کند. این بازیکن آرجانتینی نتوانسته کارفرمایان خود را تحت تاثیر قرار دهد و به ندرت از فرصت‌های پراکنده‌ای به دست آورده‌اش بهترین استفاده را می‌کند. این بازیکن 29 ساله بیش از دو سال از قراردادش باقی مانده و در حال حاضر 28 میلیون یورو از سوی ترانسفرمارکیت ارزش گذاری شده است.
طبق گزارش‌ها، رئال مادرید آماده است تا کیلیان امباپه فوق ستاره پاریسن‌جرمن را معرفی کند.
اما کیلیان امباپه بازیکن فوق العاده این تیم با انقضای قراردادش در کمتر از یک ماه دیگر، هنوز به طور علنی درباره آینده‌اش تصمیم گیری نکرده است. با این حال، به گفته روزنامه نگار مشهور فابریس هاوکینز همه چیز نشان می‌دهد که او در راه رئال مادرید است.
هاوکینز مدعی شده که مادرید به قدری از تکمیل شدن این قرارداد اطمینان دارد که از قبل همه چیز را برای اعلام حضور او ترتیب داده است.
با توجه به این‌که مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، بعید به نظر می‌رسد که آنها ورود امباپه را قبل از رویداد بزرگ در 28 می اعلام کنند. اگر معامله در این ماه انجام شود، ممکن است در یکی دو روز آخر ماه می یا هفته اول جون اعلام شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала