انتقال گاز روسیه از طریق پولند به اروپا متوقف گردید

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Логотип "Газпрома"
Логотип Газпрома - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
عضو شوید
منبعد کمپنی "گازپروم" روسیه گاز را از طریق پولند به "یامال-اروپا" انتقال نمی دهد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی کوپریانوف، سخنگوی گازپروم گفت که اکنون استفاده از بخش پولند خط لوله یامال-اروپا متعلق به یوروپل گاز برای انتقال گاز منع شده است.
Комплекс подготовки экспортного газа на Украине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
دومای روسیه کی‌یف را به تلاش برای ایجاد بلوک گاز اروپا متهم کرد
"بر اساس فرمان شماره 252 رئیس جمهور فدراسیون روسیه در 3 می 2022 و فرمان شماره 851 دولت در 11 می 2022، تحریم های علیه یک تعداد شرکت های خارجی اعمال شد که از جمله آنها EuRoPol GAZ است که مالک بخش پولندی خط لوله گاز یامال-اروپا می باشد".
سرگی کوپرییانوف نماینده رسمی کمپنی به تلگرام توضیح داد که این امر به دلیل فرمان رئیس جمهور در 3 می و فرمان دولت در 11 می است که برخی شرکت های خارجی را تحریم کرده است.
"در میان آنها شرکت یوروپل گاز است که مالک بخش پولندی خط لوله گاز یامال-اروپا است. ممنوعیتی برای معاملات و پرداخت ها به نفع افراد تحت تحریم، به ویژه برای گازپروم ایجاد شده است.
در 26 اپریل، مقامات پولندی گازپروم را در لیست تحریم قرار دادند و مانع از توانایی این شرکت برای اعمال حقوق خود به عنوان سهامدار و دریافت سود سهام شدند.
در پیام آمده است: منع معاملات و پرداخت‌ها به نفع افراد تحت تحریم، به ویژه برای گازپروم، به معنی منع استفاده از خط لوله گاز متعلق به EuRoPol GAZ برای انتقال گاز روسیه از طریق پولند است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала