اعلام زمان درخواست از رئیس‌جمهور پوتین برای الحاق خرسون به خاک روسیه

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие Росгвардии в Херсонской области
Военнослужащие Росгвардии в Херсонской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
عضو شوید
کریل استرموسوف، معاون رئیس "اداره نظامی – غیرنظامی" خرسون گفت که منطقه خرسون قصد دارد به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه درخواست کند که پس از تکمیل تمام فرآیندهای ادغام، این ولایت را به تشکیل فدرال اضافه کند.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، استرموسوف به خبرنگاران گفته بود که مقامات منطقه خرسون از رئیس‌جمهور روسیه می‌خواهند که این منطقه بخشی از کشور باشد.
زمان آماده سازی درخواست هنوز مشخص نشده است. اما موضوع مربوطه به چند روز آینده نیست، بلکه مربوط به آینده نزدیک است. هنگامی که ما تمام فرآیند های ادغام را به پایان برسانیم و کاملا آماده باشیم تا منطقه به یک منطقه کامل روسیه تبدیل شود، ما بلافاصله به رئیس‌جمهور روسیه مراجعه خواهیم کرد.
به گفته وی، اولویت این مسیر ساختن تمام ساختار قدرت، بازسازی حوزه اقتصادی و فعالیت‌های حیاتی منطقه، انتقال کامل به استانداردهای قوانین روسیه است.
استرموسوف تاکید کرد که در حال حاضر کار برای راه‌ اندازی دوباره اقتصاد در حال انجام است، یک سیستم مدیریت، اجرای قانون، مالی و بازنشستگی جدید ایجاد می شود و مکانیسم هایی برای اخذ تابعیت روسیه در حال کار است.
ارتش روسیه طی یک عملیات ویژه برای غیرنظامی کردن اوکراین، کنترل کل منطقه خرسون در جنوب این کشور و بخش آزوف در منطقه زاپوروژیه را به دست گرفت.
در این مناطق ادارات غیرنظامی و نظامی تشکیل شده است، پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی روسیه آغاز شده است و روابط تجاری با کریمه در حال بازسازی است.
پیش از این آندری تورچاک، دبیر شورای عمومی حزب "روسیه متحد" گفته بود که روسیه برای همیشه به منطقه خرسون آمده است، در این مورد نباید شک کرد. و رئیس اداره منطقه خرسون ولادیمیر سالدو تأکید کرد که این منطقه در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر از یک خانواده بزرگ - فدراسیون روسیه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала