Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دومین پیروزی متوالی هندوکش در جام افغانستان سرسبز+ عکس

تیم هندوکش استرایکرز
تیم هندوکش استرایکرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
عضو شوید
تیم هندوکش استرایکرز در دومین بازی خود در جام افغانستان سرسبز به برتری رسید.
به گزارش اسپوتنیک؛ امروز سومین دیدار از سری بازی‌های کریکت جام یک روزه‌ی "افغانستان سرسبز" در چارچوب رقابت‌های لیست A میان دو تیم هندوکش استرایکرز و پامیر لجندز برگزار شد.
قرعه بازی را هندوکش برد و به انتخاب کاپیتان نجیب زدران به توپ‌زنی پرداخت و زردپوشان با از دست دادن 9 بازیکن در 43 آور و 1 توپ، تنها 168 دوش تعیین نمودند که در بخش توپ‌زنی ابراهیم زدران 44 و عثمان غنی 28 دوش انجام دادند در حالی‌که در بخش توپ‌اندازی گلبدین نایب و محمد سلیم هرکدام سه سه ویکت برای حریف گرفتند.
در اینینگز دوم تیم پامیر لجندز برای برآورده کردن هدف داده شده وارد میدان شدند و توپ‌زنی کردند اما نتوانستند هدف داده شده را برآورده سازند.
پامیر که دیدار اول خود را به میونددفندرز باخته بود در بازی امروز خوب ظاهر نشد و در 40 آور و 3 توپ 10 بازیکن را از دست داد و تنها 164 دوش ثبت نمود و با تفاوت 3 دوش تن به شکست داد.
در بخش توپ زنی، شاهدالله 67 و احسان الله 35 دوش انجام داد در حالی‌ که ضیاءالرحمن بهترین نمایش را داشت و 5 ویکت برای هندوکش رقم زد، همچنان که فریداحمد 3، نجات مسعود و ظاهر خان هر کدام یک یک ویکت به دست آوردند.
در فرجام ای دیدار، ضیاءالرحمن لقب بهترین بازیکن را گرفت که این برای دومین بار متوالی این لقب را کسب می‌کرد.
گفتنی‌ست این دومین پیروزی تیم هندوکش بود که رقم ورد و حالا با نت رن ریت فوق العاده و کسب 4 امتیاز از دو دیدار، در صدر جدول سه تیمی افغانستان سر سبز قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала