Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال رویای زندگی امباپه؛ آرزو به حقیقت بدل می‌شود؟

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
عضو شوید
کیلیان امباپه از کودکی با لباس رئال مادرید عجیب شده و به شدت دوست دارد که همین راه را ادامه بدهد و رویای او بازی کردن برای این تیم است.
به گزارش اسپوتنیک؛ همه می‌دانند که بازی کردن برای رئال مادرید یکی از آرزوهای دیرینه و بزرگ کیلیان امباپه است اما با پرسیدن سوالات بیشتر به این نتیجه می‌رسیم که آنها شک نیستند، بلکه ترس از انجام یک جهشی هستند که می‌تواند تاریخ فوتبال را تغییر دهد.
این بازیکن فرانسوی از آوان کودکی رویای بازی برای رئال را در سر پرورانده؛ پس مشکل چیست؟ فشاری که او متحمل می‌شود.
آن‌گونه که مارکا گزارش کرده؛ امباپه و خانواده‌اش از امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه؛ قطری‌ها و همچنین فدراسیون فوتبال فرانسه (FFF) تماس‌هایی دریافت کرده‌اند که رابطه او با آنها بسیار ضعیف است.
این بازیکن 23 ساله برای خانواده‌اش که تحت فشار بیش از حد قرار گرفته‌اند، به‌ویژه برای برادر کوچکش ایتان که به دنبال رویای خود برای اولین بازی با تیم اصلی PSG است، می‌ترسد. اما، اگرچه امباپه و خانواده‌اش بارها به پیشنهادات باشگاه گوش داده‌اند اما این اطمینان وجود دارد که رئال مادرید باید مقصد او باشد.
این موقعیت، با تفاوت‌های ظریف در این بین، همه را به یاد موقعیت لوئیز فیگو می‌اندازد که تقریباً در حالی‌که اشک می‌ریخت به رئال مادرید آمد و متهم به خائن شد.
یکی از تفاوت‌ها این است که امباپه تنها در 23 سالگی است اما فیگو کاملا برعکس قدم برداشت و همانطور که بارها اعتراف کرده در واقع پشیمان نیست.
فیگو به زودی متوجه شد که بهترین کار ممکن را کرده و رئال مادرید باشگاهی از بعد دیگری است و زین الدین زیدان، رونالدو نازاریو، دیوید بکهام، کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و گرت بیل همگی راه او را دنبال می‌کنند.
لوس بلانکوس نمی‌تواند پیشنهاد بیشتری به او بدهد، زیرا از سیاست‌های خود در مورد حقوق تصویر بازیکن چشم پوشی کرده‌اند و نزدیکان امباپه از آن آگاه هستند و به شدت از آن قدردانی می‌کنند.
رئال مادرید می‌داند که به دومین ستاره محبوب جهان اجازه فرار داده زیرا ارلینگ هالند در تابستان به منچسترسیتی خواهد پیوست.
امباپه همیشه اولویت رئال مادرید بوده و وقتی مرد فرانسوی به آنها چراغ سبز نشان دهد، آنها یک نمایش تاریخی را آماده خواهند کرد که می‌تواند رکوردهای حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را بشکند.
پی‌اس‌جی برای رسیدن به جایگاه افسانه‌ای رئال مادرید ناموفق تلاش کرده است. در این بین، یک تیم رئال در حال انتقال دو عنوان از سه عنوان آخر لالیگا سانتاندر را به دست آورده، فصل گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده و امسال در فینال به مصاف لیورپول خواهد رفت.
این همان چیزی است که در انتظار امباپه است و دلیل این‌که فیگو به رئال مادرید پیوست و زیدان یوونتوس را ترک کرد به همین دلیل است. زیرا، همانطور که رییس باشگاه فلورنتینو پرز می‌خواهد در این تابستان اشاره کند، امباپه برای بازی در رئال مادرید متولد شده و این رویای اوست و رویاها به حقیقت می‌پیوندند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала