هند کشتی طیاره بردار می سازد

© Sputnik / Andrei Babushkinروسیه کشتی طیاره بردار اتمی می سازد
روسیه کشتی طیاره بردار اتمی می سازد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
عضو شوید
شرکت کشی سازی هند در مورد ختم اعمار اولین کشتی طیاره بردار نظامی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، Insider خبر داده است که اکنون Cochin Shipyard Limitedاز ختم اولین کشتی طیاره بردار خبر داده است.
گفته شده است که اکنون قوای بحری هند، مجهز با کشتی طیاره بردار ساخت شوروی "ادمیرال گورشکوف" است که "ویکرامادیت یا" نامگذاری شده است.
کشتی نو طیاره بردار روسیه اتمی خواهد بود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2020
کشتی نو طیاره بردار روسیه اتمی خواهد بود
به گفته رئیس کمپنی "وارفر" هند، قرار بود تا اخیر ماه اپریل آزمایشات آن تکمیل گردد، اما برای یک ماه به تعویق افتاد. قرار است تمام آزمایشات در فصل تابستان 2022 خاتمه یابد.
پس از انتقال قوای بحری هند، این کشتی INS Vikrant "شجاع" نامیده می شود. انتظار می رود که این اتفاق در روز استقلال کشور که در 15 اگوست تجلیل میشود، صورت بگیرد.
اولین کشتی طیاره بردار هندی میتواد 39 تن وزن را انتقال دهد، همچنان 26 طیاره جنگی مبتنی بر ناو MiG-29K، 10 هلیکوپتر Ka-28 و Ka-31 و همچنین HAL Dhruv و Westland Sea King را حمل کند.
دیگر اینکه کشتی طیاره بردار هندی مجهز به راکت های قدرتمند ضد کشتی، توپ های دافع هوا و راکت های دافع هوا Barak 8 خواهد بود. سایر وظایف توسط طیارات و کشتی های اسکورت انجام خواهد شد.
پیش از این گزارش شده بود که چین می تواند "همکلاسی" ویکرامادیتیا، کشتی طیاره بردار لیائونینگ را که از رزمناو هواپیمابر شوروی ریگا تبدیل شده بود، به هند بفروشد. در میان خریداران دیگر، روسیه می باشد که می تواند آن را مدرن و مجدد بفروشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала