Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان تلخ؛ "کیه‌لینی" پس از هفده سال یوونتوس را ترک می‌کند

© AFP 2023جورجیو کیه‌لینی مدافع و کاپیتان یوونتوس Torino striker Simone Zaza challenges for the ball with Juventus defender Giorgio Chiellini during the Turn derby in December 2018
جورجیو کیه‌لینی مدافع و کاپیتان یوونتوس    Torino striker Simone Zaza challenges for the ball with Juventus defender Giorgio Chiellini during the Turn derby in December 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
عضو شوید
پایان تلخ؛ جورجو کیه لینی در آخرین فصل حضورش در یوونتوس، فاتح جامی نمی‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته یوونتوس در فینال کوپا دل ری با نتیجه 4 بر 2 برابر اینتر شکست خورد تا نتواند جام قهرمانی را بالای سر برد.
پیش از بازی با اینتر، اخباری در رابطه با جدایی جورجو کیه لینی از یوونتوس به گوش می‌رسید که کاپیتان یوونتوس پس از شکست مقابل اینتر، این موضوع را رسما تایید کرد.
کاپیتان یوونتوس پس از پایان این بازی جورجو کیلینی بازیکن باتجربه و کلیدی یوونتوس اعلام کرد که تیم را در پایان فصل جاری ترک خواهد کرد.کیه لینی در این باره گفت:
تاسفم اما باید اعلام کنم که تیم را در تابستان ترک خواهم کرد. بعد از 10 سال یوونتوس یک فصل را به بدون کسب جام به پایان می رساند. به هر حال این یک واقعیت است و باید آن را قبول کرد. روز دوشنبه هفته قبل از ورزشگاه یووه خداحافظی می کنم."
او در ادامه گفت:
"خوش‌حالم که یوونتوس را در سطحی بالا ترک می‌کنم زیرا سال‌ها است می‌گویم نمی‌خواهم فوتبالم را در سطحی پایین و در حالی که به مشکل خورده‌ام، به پایان ببرم. من تمام تلاشم را برای یوونتوس کردم و پروپاقرص‌ترین هوادار این تیم خواهم بود."
کاپیتان بیانکونری از سال 2005 تاکنون بازی می‌کند. کیلینی در مدت 17 سال گذشته 9 بار به همراه یوونتوس قهرمان سری آ شد. قهرمانی در یورو 2020 را به همراه آتزوری تجربه کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала