Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: "رفتن رونالدو کریم بنزما را کامل ساخت" + عکس/صدا

© Photo / K. B 9 / K.B 9کریم بنزما
کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید باورمند است که جدایی رونالدو سبب درخشش کریم بنزما شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در تازه‌ترین صحبت‌هایش از کریم بنزما مُهاجم فرانسوی تیم‌اش تمجید کرده و می‌گوید که جدایی رونالد در 2018 مسبب کامل شدن کریم شدها است.
این فوق ستاره فرانسوی با به ثمر رساندن 41 گل در این فصل، رئال را به سی‌وپنجمین قهرمانی در لیگ رساند و همچنان در آستانه کسب چهاردهمین عنوان قهرمانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار داد تا بهترین فصل ممکن را با کهکشانی‌ها تجربه نماید.
هت تریک‌های درخشان و عالی او مقابل پی‌اس‌جی و چلسی به ترتیب در مرحله یک شانزدهم نهایی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تساوی چشمگیری را با منچسترسیتی در نیمه نهایی رقم زد.
دو گل او در اتحاد در بازی اول، مادرید را در تساوی نگه داشت تا با پنالتی او در وقت اضافه بازی برگشت، رئال 6-5 برنده شود.
کارلو آنچلوتی پس از هفته‌ی تاریخی تیم‌اش که در آن قهرمان لیگ شد و به یک فینال دیگر لیگ قهرمانان اروپا رسید، از مهاجم‌اش که مدعی اصلی توپ طلای امسال به شمار می‌رود، ستایش کرد.

آنچلوتی به SiriusXM FC گفت: "من مشکل ندارم که بنزما را فقط یک مهاجم مرکزی خطاب کنم زیرا او بازیکن فوق العاده‌ای است که از جلو بازی می‌کند. او نه تنها یک گلزن برتر است، بلکه برای هم تیمی‌هایش پاس گل می‌دهد و در ساختن بازی سهیم است. او یک بازیکن کامل است و برای ما بسیار مهم است زیرا گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند. او یک بازیکن برتر است و فکر می‌کنم در حال حاضر بهترین است."

در همین حال سرمربی کهکشانی‌ها در مورد [لوکا] مودریچ هم اظهار داشت: "به نظر نمی‌رسد که او 36 ساله باشد، زیرا او هنوز اشتیاق بازی کردن دارد، حرفه‌ای بودن برای همیشه در اوج بودن؛ آنها هر دو واقعا برای ما مهم هستند."

آنچلوتی که در این فصل برای دومین دوره به سرمربیگری رئال مادرید بازگشت، پیش از این باشگاه را به "La Decima" تاریخی خود در سال 2014 هدایت کرد، در ادامه از رشد بنزما به عنوان یک رهبر پس از جدایی رونالدو تمجید کرد.

او گفت: "فکر می‌کنم کریم با رفتن رونالدو رهبر تیم شد زیرا در آن زمان مسئولیت بیشتری بر عهده او بود. رونالدو بازیکنی بود که حدود 50 گل در فصل به ثمر می‌رساند و بدون او، مادرید مشکلات بیشتری برای گلزنی داشت. کریم این مسئولیت را بر عهده گرفت و برای تیم اهمیت بیشتری پیدا کرد اما این تیم رهبران زیادی دارد."

رویارویی 28 می بین لیورپول و مادرید سومین فینال لیگ قهرمانان/جام اروپا بین دو تیم را رقم خواهد زد که هر یک از دو طرف هر کدام یک بُرد را کسب کرده‌اند.
اولین مسابقه در سال 1981 نیز در پاریس به میزبانی پارک دو پرنس برگزار شد (و امسال در استاددو فرانس انجام می‌شود) که لیورپول با نتیجه 1-0 برنده شد.
جدال اخیر در سال 2018 در کیف رخ داد، زمانی که گل‌های بنزما و بیل باعث شد تیم زین الدین زیدان سیزدهمین قهرمانی خود را در لیگ قهرمانان اروپا کسب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала