Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"افعی" دوباره به دشمن قدیمی رحم نکرد؛ اینتر "قهرمان" کوپا ایتالیا شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر اینتر
اینتر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
عضو شوید
تیم فوتبال اینتر با شکست یوونتوس قهرمان کوپا ایتالیا شد.
به گزارش اسپوتنیک، دیدار نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های ایتالیا، موسوم به کوپا ایتالیا، بامداد امروز پنجشنبه در ورزشگاه المپیکو شهر رم برگزار شد که در نهایت این مسابقه جذاب و پر برخورد با برتری 4 بر 2 اینتر و قهرمانی این تیم به کار خود پایان داد.
نیمه اول این دیدار با تک گلی که نیکولو بارلا در دقیقه 6 برای اینتر به ثمر رسانده بود، به سود شاگردان اینزاگی تمام شد.
با شروع نیمه دوم، یووه خیلی زود به بازی برگشت و در فاصله سه دقیقه با گل های دقیقه 50 و 53 موارتا و ولاهوویچ به بازی برگشت و مسابقه را 2 بر 1 به سود خود کرد.
این پایان کار نبود، زیرا هاکان چالهان اوقلو ستاره ترک اینتر موفق شد در دقیقه 80 با گل از روی نقطه پنالتی اینتر را به نتیجه مساوی برساند تا بازی در جریان 90 دقیقه قانونی با تساوی 2 بر 2 به پایان و جدال به وقت های اضافی کشیده شود.
با شروع 15 دقیقه اول وقت های اضافی، این بار نوبت به کامبک اینتر رسید. سیاه و آبی پوشان اینتر این بار با درخشش ستاره کروات شان، ایوان پرسیچ که موفق شد در فاصله 4 دقیقه در دقایق 98 (پنالتی) و 102 دو بار دروازه یووه را باز کند، حساب کار را 4 بر 2 به سود افعی ها کند.
در ادامه نیز یووه در 15 دقیقه دوم وقت های اضافی که آلگری سرمربی تیم شان را نیز به دلیل اعتراض به داور و دریافت کارت سرخ از دست داده بودند، نتوانست به بازی برگردد تا اینتر پس از 11 سال قهرمانی اش برای بار هشتم در رقابت های کوپا ایتالیا را جشن بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала