Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدال نزدیک رسونری و نراتزوری برای کسب اسکودتو

© AFP 2023 / MARCO BERTORELLOمیلان
میلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
عضو شوید
سری آ زیباترین روزهای خود را سپری می‌کند زیرا دو تیم صدرجدولی فصل داراماتیکی را پشت سر میگذارند.
به گزارش اسپوتنیک؛ هیچ یک از لیگ‌های برتر اروپایی در این فصل همچون سری آ ایتالیا شاهد یک فصل دراماتیک نبوده زیرا در این لیگ آ ث میلان و اینترمیلان دو هم‌شهری در این روزهای اخیر شانه به شانه با هم پیش می‌روند و فاصله‌ی شان تنها دو امتیاز است.
منچسترسیتی در بیشتر فصل لیگ برتر در صدر جدول لیگ برتر بوده و با دو بازی باقی مانده سه امتیاز نسبت به لیورپول برتری دارد اما دو تیم میلانی در چندین مورد جایگاه اول را رد و بدل کرده‌اند.
میلان در موقعیتی قطبی قرار دارد که اولین اسکودتو خود را از سال 2011 به دست آورد، با فاصله کمی از مدافع قهرمانی که در بازی‌های آخر هفته حضور می‌یابد.
اخیراً برای هر دو رقیب سرسخت، پیروزی‌های بازگشتی و برنده‌های آخرین لحظه به وفور وجود داشته که هیجان بیشتری را به نزدیک‌ترین مسابقه قهرمانی سری آ برای سال‌ها اضافه کرده است.
میلان روز یکشنبه در سن سیرو میزبان آتالانتا است.
این بازی نمایانگر یک خط سرعتی بالقوه برای میلان است و آتالانتا همچنان به دنبال راهیابی به اروپا در فصل آینده است، حتی اگر یک دوره دیگر لیگ قهرمانان دور از دسترس باشد.
استفانو پیولی سرمربی میلان پس از پیروزی آخر هفته گذشته در هلاس ورونا گفت: "من عاشق بازیکنانم هستم، زیرا تلاش آنها را هر روز می‌بینم، می‌دانم سفری که در آن بوده‌ایم. یک بازی بسیار سخت دیگر در راه است، بنابراین ما راضی هستیم بله، اما در حال حاضر باید برای بعدی تمرکز کنیم. فکر می‌کنم این میلان در جریان شکست وحشتناک و تحقیرآمیز 5-0 مقابل آتالانتا (در دسامبر 2019) متولد شد. آن زمان بود که متوجه شدیم برای توسعه این تیم چه چیزی لازم است. این یکی از منفی‌ترین لحظات زندگی حرفه‌ای من بود، اما در عین حال یکی از با ارزش‌ترین‌ها بود."
از آن زمان میلان، پس از سال‌ها حضور در میانه‌ی جدول سری آ، تا آستانه یک اسکودتوی تاریخی پیش رفته است.
اینتر راهی ساردینیا شد
اگر روسونری لغزش کند، اینتر آماده خواهد بود و منتظر خواهد بود تا بعداً یکشنبه به مصاف کالیاری که در معرض خطر سقوط قرار دارد، بنشیند.
قهرمانان به دنبال کسب سه گانه قهرمانی در این فصل هستند، پس از این‌که با قهرمانی در کوپا ایتالیا مقابل یوونتوس در روز چهارشنبه، با دو گل ایوان پریشیچ که در وقت اضافه با نتیجه 4-2 به پیروزی رسیدند، به موفقیت خود در سوپرکاپا افزودند.
این واقعیت که اینتر 120 دقیقه چهار روز قبل از چنین بازی حساسی در رقابت قهرمانی بازی کرد، ممکن است به میلان برتری بیشتری بدهد.
چهار تیم برتر نهایی شدند و ناپولی و یوونتوس برای مقام سوم رقابت می‌کنند.
ناپولی یکشنبه در ناپل پذیرای جنوا است در حالی که یووه روز دوشنبه در آخرین بازی خانگی خود میزبان لاتزیو است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала