سازمان ملل: نیروهای اوکراینی از مکاتب به عنوان پایگاه نظامی استفاده می کنند

© Depositphotos.com / Andrea IzzottiПустой зал Генеральной Ассамблеи ООН
Пустой зал Генеральной Ассамблеи ООН - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
عضو شوید
عمر عبدی: مکاتب همچنان مورد حمله قرار می گیرند و برای اهداف نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
به گزارش اسپوتنیک، عمر عبدی معاون مدیر کل برنامه های یونیسف در نشست شورای امنیت سازمان ملل می گوید که سازمان ملل اطلاعاتی در مورد استفاده از ساختمان های مدارس در اوکراین برای مقاصد نظامی در اختیار دارد.
عبدی افزود: "مؤسسات آموزشی در سراسر کشور مورد اصابت راکت های سنگین، حملات هوایی و آتشباری از سوی نیروهای اوکراین قرار گرفته اند. مکاتب به‌عنوان مراکز اطلاعاتی، پناهگاه‌ها، مراکز تدارکاتی یا برای مقاصد نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرند که باعث می شد مدت زمان بازگشت بچه‌ها به مکاتب طولانی‌تر شود".
قابل ذکر است روسیه بامداد روز پنجشنبه 24 فبروی عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
Foto mostra um tanque de armas antiaérea Gepard (FlakPz) atirando em alvos aéreos durante prática no acampamento da base militar em Todendorf, norte da Alemanha e fornecida pelas Forças Armadas alemãs Bundeswehr, 26 de abril de 2022 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
آلمان اوکراین را در مورد تامین تسلیحات گمراه کرده‌است
از سال 2005، واشنگتن حداقل 224 میلیون دالر برای تأمین مالی برنامه های بیولوژیکی در اوکراین اختصاص داده است. ایالات متحده درگیر نوسازی و تجهیز مجدد حدود 30 موسسه علمی وزارتخانه های صحت و کشاورزی و همچنین چندین مرکز صحی و اپیدمیولوژیک فرماندهی نیروهای طبی وزارت دفاع اوکراین بود.
نتایج تحقیقات قبل از شروع عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین به مناطق تحت کنترل کی‌یف منتقل شد.
وزارت دفاع روسیه طی عملیات نظامی ویژه، شواهدی را به دست آورده و فاش ساخت که بر اساس آن‌ها در اوکراین فعالیت‌هایی در رابطه با برنامه های بیولوژیکی نظامی امریکا انجام می شود. شبکه ای از بیش از 30 آزمایشگاه بیولوژیکی که به طور خاص با عوامل ایجاد کننده طاعون و سیاه زخم سروکار داشت. اسناد دریافتی روسیه نیز حاکی از آن است که هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور آمریکا در تامین مالی این برنامه مشارکت داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала