Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آگوئرو به هالند: بازی در این‌جا آسان نیست

© REUTERS / PHIL NOBLEسيرجيو أجويرو لاعب مانشستر سيتي
سيرجيو أجويرو لاعب مانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2022
عضو شوید
سرخیو آگوئرو به خرید جدید باشگاه منچسترسیتی هشدار داد و اظهار داشت که بازی در لیگ برتر آسان نیست.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نروژی در فصل جاری درخشش فوق‌العاده در ترکیب بروسیا دورتموند داشت و همین موضوع سبب شد تا تیم‌های مطرح اروپا همچون بارسلونا، رئال مادرید، منچسترسیتی و پاریسن‌جرمن برای به خدمت گرفتن وی ابراز علاقه کنند.
در این میان منچسترسیتی موفق شد این بازیکن را قانع کند و با پرداخت 75 میلیون یورو بند فسخ او را به خدمت بگیرد. بسیاری از کارشناسان معتقد اند که هالند روزهای سختی در پیش خواهد داشت زیرا لیگ برتر تفاوت‌های زیادی با سایر لیگ‌ها دارد و موفقیت در آن آسان نیست.
سرخیو آگوئرو، اسطورۀ منچسترسیتی نیز در این مورد به هالند هشدار داده و گفته است که بازی در لیگ برتر بسیار دشوار است.
این بازیکن که به دلیل مشکلات قلبی مجبور با خداحافظی از فوتبال شد، در مراسم رونمایی از مجسمه‌اش در برابر ورزشگاه اتحاد، در این مورد صحبت کرد و گفت:" او مهاجم خوبی است. امیدوارم به خوبی با تیم سازگار شود زیرا بازی کردن در اینجا (لیگ برتر فوتبال انگلیس) آسان نیست. برای او بهترین‌ها را آرزو می کنم زیرا من اکنون طرفدار منچسترسیتی هستم و امیدوارم حالا او گل‌های زیادی بزند."
آگوئرو در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که هواداران سیتی از هالند انتظار دارند تا همانند ستاره آرجانتینی در ترکیب تیم شان بدرخشد و موفقیت‌های او در لیگ برتر را تکرار و به فتح لیگ قهرمانان اروپا، به تیم کمک کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала