Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد رانندگان فرمول یک از پیست میامی+ عکس

© Sputnik / Мурад Оруджев /  مراجعه به بانک تصاویر مسابقات فرمول یک
مسابقات فرمول یک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2022
عضو شوید
رییس مسابقات جایزه بزرگ میامی پس از افتتاحیه مسابقات F1 پر ستاره به ضربه بزرگی اعتراف کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رانندگان معتبر مسابقات فرمول 1 در باره وضعیت پیست میامی شکایت کردند در حالی‌که بسیاری استفاده از مارینا مصنوعی در کنار پیست مسابقات جایزه بزرگ میامی در روز یکشنبه را مسخره کردند، که در واقع برای سرمایه گذاران هزینه کرده است.
اولین دوره جایزه بزرگ میامی پس از شکست در کسب درآمدی که از اولین دوره آن انتظار می‌رفت، یک شکست مالی بود.
فرناندو آلونسو قهرمان دو دوره جهان اظهار داشت که رانندگان خاصی به FIA اطلاع داده اند که احساس می‌کنند "آسفالت استاندارد F1 درستت نیست." اما تام گارفینکل، شریک مدیریت رویداد جدید میامی، علیرغم شکست در کسب مسابقه درا سال اول، مصمم است.
گارفینکل به اسکای گفت: "اگر شش ماه پیش از من می‌پرسیدید، انتظار داشتم که این رویداد با توجه به میزان درآمد، درآمدزایی داشته باشد. اما اگر به هزینه‌ها نگاه کنید، امسال هیچ درآمدی نخواهیم داشت."
گارفینکل رئیس و مدیر اجرایی هر دو تیم دلفین میامی و استادیوم هارد راک است. او همچنین تجربه کار با تیم چیپ گاناسی در IndyCar را به دست آورده، اگرچه میامی GP اولین سرمایه گذاری او در امور F1 است.
فرمول 1 قراردادی 10 ساله برای برگزاری یک جایزه بزرگ سالانه در میامی امضا کرده است، به این معنی که مسابقه قرار است در سال 2022 بازگردد. با این حال، ممکن است تغییراتی ایجاد شود، مانند حذف مارینای ساختگی در کنار پیست که مورد توجه بسیاری از تماشاگران قرار گرفت.
گارفینکل افزود: "برای ما بسیار مهم بود که یک رویداد بزرگ را ارائه دهیم. هزینه‌ها بسیار فراتر از انتظارات ما بود، اما این به این دلیل بود که ما هر کاری که می توانستیم برای توسعه برند فرمول 1 و نوع رویدادی که می‌خواستیم نمایندگی کنیم، انجام دادیم."
وی همچنان اعتراف کرد که "چیزهای زیادی وجود دارد که برگزارکنندگان می‌توانند بهتر انجام دهند تا بهتر شوند. اما چیزهایی نیز وجود دارد که واقعا خوب پیش رفتند. بازخوردها از سوی تیم ها، رانندگان، فرمول 1 و FIA بسیار مثبت بوده اسوت
علیرغم این‌که کیفیت مسابقه برای رانندگان کاملاً قابل قبول نبود. مشاورمیامی با حضور حاضران موفقیت آمیز بود. پس از تکمیل ظرفیت 87500 نفری آن در آخر هفته، برگزارکنندگان به دنبال افزایش این رقم به 100000 در زمان مسابقه 2023 خواهند بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала