Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش میلان برای جذب مهاجم یووه؛ جانشین زلاتان پیدا شد

© REUTERS / DANIELE MASCOLOزلاتان إبراهيموفيتش
زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2022
عضو شوید
باشگاه آث میلان در تلاش است تا پائولو دیبالا ستاره آرجانتینی یوونتوس را قانع سازد و وی را به صورت آزاد به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد پائولو دیبالا در پایان فصل با یوونتوس به پایان می‌رسد و با وجود چند دور مذاکره میان دو طرف، موضوع تمدید قرارداد منتفی است و ستاره آرجانتینی تورین را ترک خواهد کرد.
اینترمیلان مشتری جدی این بازیکن محسوب می‌شود و انتظار می‌رفت وی در پایان فصل راهی این تیم شود، اما حالا از ایتالیا خبر می‌رسد که آث میلان نیز در حال آماده سازی پیشنهادی مطابق درخواست‌های دیبالا است و می‌خواهد این ستاره 28 ساله را جذب کند.
پائولو مالدینی مدیر ورزشی آث میلان به خوبی از کیفیت‌های بازی‌سازی پائولو دیبالا آگاه است و می‌داند که این بازیکن لیگ را نیز به خوبی می‌شناسد و بدون هیچ هزینه اضافی جذب خواهد شد.
نشریه معتبر جورناله چاپ کشور ایتالیا مدعی است که دیبالا به عنوان جانشین زلاتان ابراهیموویچ به خدمت گرفته خواهد شد زیرا قرارداد ستاره سوئدی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و طرفین با توجه به شرایط ممکن به همکاری شان ادامه ندهند.
این در حالی‌ست که باشگاه‌های رم ایتالیا، اتلتیکو مادرید اسپانیا و بروسیا دورتموند آلمان نیز خواهان به خدمت گرفتن پائولو اند و می‌خواهند برای به خدمت گرفتن مهاجم یوونتوس تلاش کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала