Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جان دوباره در کالبد بارسا؛ قرارداد بزرگ مالی در آستانۀ نقل و انتقالات تابستان+عکس

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2022
عضو شوید
خوان لاپورتا به توافق نهایی با یکی از شرکت‌های مطرح تجاری دست یافته و قرار است 49 درصد از مجوز و تجارت بارسا را با مبلغ 200 میلیون یورو به فروش برساند.
به گزارش اسپوتنیک، اقتصاد باشگاه بارسلونا پس از شیوع ویروس کرونا و بسته شدن ورزشگاه‌ها بر روی هواداران دچار مشکلات زیادی شد و هنوز این باشگاه بحران شدید اقتصادی را تجربه می‎کند.
بلوگرانا برای خروج از بحران حتی بهترین بازیکنان خود را فروخت و با مسی تمدید نکرد اما هیچ کدام این راه‌کارها موفق نبود و شرایط اقتصادی بارسا بهتر نشد.
خوان لاپورتا رئیس بارسلونا از زمان تصدی ریاست باشگاه، تلاش‌های زیادی برای خروج از بحران انجام داد و به نظر می‌رسد که وی حالا موفق به جذب سرمایه‌های کلان شده و می‌تواند شرایط اقتصادی باشگاه را بهتر کند.
طبق گفته مارک منچن، باشگاه بارسلونا در حال فروش 49 درصد از مجوز و تجارت بارسا (BLM) است و این می‌تواند وضعیت اقتصادی را بهتر کند.
کاتالان‌ها از این فروش 200 میلیون یورو در آمد خواهند داشت و این مبلغ توسط کنسرسیوم ایجاد شده توسط Fanatics و Invest industrial پرداخته خواهد شد.
انجام این معامله در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین عملیات شرکت مالی در تاریخ باشگاه ذکر شده است و مزایای فوق‌العاده برای بلوگرانا خواهد داشت.
کاتالان‌ها در حالی این پول را دریافت می‌کنند که پنجره نقل‌وانتقالات تابستان تا چند روز دیگر باز خواهد شد و ژاوی می‌تواند چند خرید خوب داشته باشد و تیمش را تقویت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала