Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله پپ به اسطوره‌های یونایتد: وقتی با بارسا نابود تان کردم، کجا بودید؟

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2022
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی به انتقادات پاتریس اورا و دیمتار برباتوف واکنش نشان داد و اظهار داشت که از آن‌ها در دیدار بارسلونا برابر منچستریونایتد چیز ندیده است.
به گزارش اسپوتنیک، چند روز قبل پاتریس اورا مدافع سابق منچستریونایتد، به انتقاد از پپ گواردیولا پرداخت و او را مقصر اصلی ناکامی اخیر منچسترسیتی در صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا و شکست برابر رئال مادرید دانست.
همین‌طور دیمتار برباتوف نیز از تیم پپ انتقاد کرده بود و مدعی بود که سیتیزن‌ها در اروپا شخصیت ندارند و همین موضوع سبب می‌شود تا گواردیولا و تیمش در اروپا ناکام بماند.
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، در نشست خبری قبل از مصاف با وستهام در این مورد صحبت کرد و اظهار داشت که در هنگام هدایت بارسلونا وقتی یونایتد را نابود کرده، چنین شخصیت را در هر دو بازیکن سابق شیاطین سرخ ندیده است.
او در این مورد گفت:" وقتی با آن‌ها بازی می کردیم و آن‌ها را با بارسلونا نابود کردیم، چنین شخصیتی از آن‌ها ندیده بودم. وقتی با ما 2-2 مساوی کردند آنها شخصیت نداشتند. وقتی ما دائما به مراحل پایانی مسابقات می‌رسیم، این باور نکردنی است چون تا پایان می‌رسیم و این اهمیت دارد. در بازی‌های اخیر بیش از 20 گل زدیم. ما شخصیت فوق العاده‌ای داریم. در سه سال اخیر با شخصیت بوده‌ایم. شاید لیورپول هر سه جام قهرمانی مانده را ببرد شاید هم فقط یک جام ببرد اما نمی‌توانید بگویید آن‌ها شخصیت ندارند."
پپ در حالی پاسخ کوبنده به این دو اسطوره باشگاه منچستریونایتد داده است که قبل از این هرگز برخورد این چنینی با کسی نداشته و همواره رفتار محترمانه داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала