Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال 6 لوانته 0؛ عقده‌گشایی رئال در شب هت‌تریک وینی+ عکس

© AFP 2023 / Javier SorianoФутболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2022
عضو شوید
رئال مادرید در بازی خانگی روزهای پایانی فصل برابر لوانته به پیروزی 6 گله دست یافت.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم‌های فوتبال رئال مادرید و لوانته در چارچوب بازی‌های هفته 36 لالیگای اسپانیا شب قبل به مصاف هم رفتند که سرانجام این بازی با حساب 6-0 به سود رئالی‌ها خاتمه یافت.
در این دیدار که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، ابتدا فرلاند مندی در دقیقه 13 روی پاس مودریچ تیم‌اش را به گل رساند.
در ادامه و در دقیقه 19 هم کریم بنزما روی پاس وینی گل دوم مادریدی‌ها را ثبت نمود.
هنوز آرامش به رختکن حریف حکم‌فرما نشده بود که رودریگو در دقیقه 34 روی پاس مودریچ حساب کار را 3-0 ساخت.
لوکامودریچ که شب خوبی را طی کرده بود با پاس‌اش در دقیقه 45 هت‌تریک در پاس گل‌اش را کامل ساخت جایی که سبب روشن شدن ماشین گل‌زنی وینی گردید.
وینیسیوس جونیور سپس در دقایق 68 و 83 دوبار دیگر دروازه لوانته‌ی ته جدولی را باز کرد تا حساب کار 6-0 شود و او بتواند اولین هت‌تریک فصل خود را انجام بدهد.
با این برتری رئال‌مادرید که پیش از این به قهرمانی لیگ رسیده بود، 84 امتیازی شد و در مکان اول پابرجا ماند و لوانته نیز 29 امتیازی و در مکان آخر جدول ایستاد تا یکی از سقوط کنندگان این فصل باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала