Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محدودیت‌های فیفا بر کمیشن نمایندگان فوتبال

© Depositphotos.com / EA09Флаг FIFA
Флаг FIFA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2022
عضو شوید
فیفا قصد دارد که کمیسیون‌ها (کمیشن‌ها)ی نمایندگان فوتبالی به خصوص نمایندگان هالند امباپه را محدود بسازد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در جولای 2023، کمیسیون فوق العاده‌ای که سوپرایجنت‌ها در بدل قراردادهایی مانند ارلینگ هالند یا کیلیان امباپه دریافت کردند، پایان خواهد یافت.
بستگان بازیکنان، دلالان قدرتمند قرن بیست و یکم نیز در صورت نداشتن مجوز، حق کسب درآمد در نقل و انتقالات را نخواهند داشت. در آن تاریخ؛ فیفا مقررات جدیدی را اعمال خواهد کرد که بین جون تا سپتامبر 2022 تصویب خواهد شد. سپس، دنیای نقل و انتقالات چرخشی خواهد داشت که مدت‌ها برای باشگاه‌ها منتظرش بودیم.
تا پیش از این و به خصوص در سال‌های اخیر، باشگاه‌ها با ردیفی از ماموران کمیسیون مواجه شدند که هزینه نقل و انتقالات را افزایش دادند. برای به خدمت گرفتن یک بازیکن یا فروش او، آنها باید با یک نماینده که مشتاق به کسب درآمد هرچه بیشتر بود، سر و کار داشتند. اما همچنین با پدر، مادر یا پسر کاکای که بدون مجوز رسمی، در مورد سهم خود مذاکره می‌کردند. همیشه قانونی بود، اما در مدت کمی بیشتر از یک سال، قوانین تغییر خواهد کرد.
منابع آگاه از مقررات جدیدی که بین جون تا سپتامبر 2022 توسط شورای فیفا تصویب خواهد شد، EFE را در مورد این تغییرات مطلع کردند و به اساس آن از جولای 2023، نمایندگان همچنان درآمد خواهند داشت، اما نه به اندازه فعلا.
در صورتی که نماینده باشگاه فروشنده باشد، قوانین مستلزم دریافت حداکثر 10 درصد از ارزش انتقال است. تا سه نفر اگر برای بازیکن یا باشگاه خریدار کار می‌کند و اگر برای هر دو به طور همزمان کار کنید تا شش.
نمایندگی سه طرف برای جلوگیری از "تضاد آشکار منافع" ممنوع خواهد بود زیرا مواردی وجود داشته که نمایندگان باشگاه فروشنده، خریدار و بازیکن را به طور همزمان نمایندگی می‌کنند. فیفا به آن پایان خواهد داد. حداکثر، یک نماینده می‌تواند هم بازیکن و هم نهاد خریدار را نمایندگی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала