Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی در یک قدمی جذب ستاره اینتر

© Youtube.comإنتر ميلان
إنتر ميلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2022
عضو شوید
گزارش ها حاکی از آن است که چلسی با ایوان پریشیچ به توافق نهایی دست یافته و وی را در تابستان امسال به به صورت آزاد به خدمت خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، ایوان پریسیچ از سال 2015 در اینتر حضور داشته است، اما به نظر می‌رسد که وی روزهای پایانی حضور خودش در این باشگاه را تجربه می‌کند زیرا به انتقال آزاد به چلسی بسیار نزدیک شده است.
طبق گزارش مترو، پرشیچ کروات که قراردادش در پایان فصل با اینترمیلان به پایان می‌رسد، به توافق نهایی با چلسی دست یافته و بزودی راهی این باشگاه خواهد شد.
این بازیکن مهرۀ ثابت تیم سیمونه اینزاگی بوده و در 33 بازی در رقابت‌های سری‌آ، 7 گل و 6 پاس گل به ثبت رساند تا تیمش را در کورس رقابت برای قهرمانی حفظ کند.
پریسیچ دوران درخشان داشته است و عناوین لیگ را در آلمان و ایتالیا به دست آورده است. او که در فصل 20-2019 به صورت قرضی در بایرن مونیخ جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را نیز بالای سر برده، حالا به انگلیس خواهد آمد تا در 33 سالگی دوران جدیدی را تجربه کند.
پرشیچ در حالی با چلسی به توافق نهایی دست یافته که اینتر اخیرا قراردادی دو ساله با دستمزد خالص 4.5 میلیون یورو به اضافه پاداش را برای وی ارائه کرد اما او این پیشنهاد را نپذیرفت و حال در آستانه خروج است.
گفته می‌شود که وی بزودی در تست‌های صحی باشگاه چلسی اشتراک خواهد کرد و سپس به صورت رسمی لباس آبی‌ها را برتن خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала