Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آخرین تلاش‌های بایرن برای جذب رودیگر؛ مقصد نهایی او رئال خواهد بود؟

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو رودیگر
آنتونیو رودیگر  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2022
عضو شوید
گزارش‌ها می‌رساند که بایرن مونیخ برای جذب آنتونیو رودیگر از چلسی آخرین تلاش‌های خود را انجام می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در ماه‌های اخیر باشگاه بایرن مونیخ به شدت شرایط آنتونیو رودیگر ستاره چلسی را تحت نظر دارد و برای جذب وی می‌خواهد پیشنهاد قرارداد 5 ساله ارائه بدهد. اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده که بر اساس آن مونیخی‌ها "تلاش نهایی" را برای جذب ستاره آلمانی انجام داده‌اند.
رودیگر در پایان فصل (به صورت آزاد) چلسی را ترک خواهد کرد. آبی‌ها قبلا جدایی او را تایید کرده‌اند و این بازیکن 29 ساله به باشگاه‌های بزرگ متعددی مرتبط بوده، اما طبق گزارش‌های مداوم رسانه‌ها، رئال مادرید مقصد نهایی وی خواهد بود.
این ملی پوش آلمانی همچنین در پایان سال گذشته به عنوان جایگزین احتمالی نیکلاس سوله در بایرن مورد معامله قرار گرفت. با این حال، پس از اولین تماس مارکو نپه مدیر فنی بایرن، به سرعت این موضوع تغییر کرد زیرا مونیخی‌ها تمایلی به برآورده کردن حقوق این مدافع نداشتند.
همانطور که کریستین فالک رئیس فوتبال "بیلد" در پادکست خود "Bayern Insider" فاش کرد، پس از خروج بایرن از لیگ قهرمانان مقابل ویارئال، در مورد روسای این تیم از نظر رودیگر تجدید نظر شده است. بر همین اساس حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی با مشاور وی تماس گرفته و با قراردادی 5 ساله مدافع میانی را جذب کرده است. با این حال، طرف بازیکن کنسل کرد زیرا آنها در آن زمان در حال مذاکره پیشرفته با رئال بودند.
با توجه به شایعاتی که در مورد تغییر جهت رئال وجود دارد، به هر حال این سوال به میان می‌آید که آیا بایرن مایل به ارائه پیشنهاد رقابتی به این مدافع بوده یا خیر؟
طبق گزارشات، رودیگر مبلغی معادل 35 میلیون یورو جمع آوری کرد. علاوه بر این، او باید نزدیک به 7 میلیون یورو خالص در مادرید به دست آورد. این مبلغ می‌تواند از طریق پرداخت پاداش به 10 میلیون یورو برسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала