Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات مالک جدید چلسی با مربیان تیم مردان و زنان

© AFP 2023 / Adrian DennisРекламный щит перед матчем третьего раунда Кубка Англии по футболу между "Челси" и "Ноттингем Форест" в Лондоне
Рекламный щит перед матчем третьего раунда Кубка Англии по футболу между Челси и Ноттингем Форест в Лондоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2022
عضو شوید
تاد بوهلی مالک جدید باشگاه چلسی برای دیدار با توماس توخل سرمربی تیم مردان و اما هیس سرمربی تیم زنان در زمین تمرین حاضر شد.
به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته باشگاه فوتبال چلسی به طور رسمی از توافق با شرکت هلدینگ صنایع الدریج واقع در گرینویچ، کنتیکت خبر داد و این گروه جانشین تیم رومن آبراموویچ شد. این گروه توسط سرمایه‌دار آمریکایی به نام "تاد بولی" رهبری می‌شود و از این پس وی در متن تصمیم‌گیری‌ها در مورد باشگاه چلسی قرار خواهد داشت.
بولی که تملک بالای باشگاه چلسی، دیدار این تیم برابر ولورهمپتون را در ورزشگاه استمفورد بریج را از نزدیک تماشا کرده بود، امروز در زمین تمرینی حاضر شد و با توماس توخل سرمربی تیم مردان و اما هیس سرمربی تیم زنان ملاقات کرد.
در این ملاقات تاد در مورد برنامه‌هایش برای انکشاف باشگاه صحبت کرد و از مربیان تیم مردان و زنان چلسی خواست تا زمان تملک کامل بالای این باشگاه صبور باشند و پس از آن خریدها جدید و امکانات بیشتر از راه خواهد رسید تا آن‌ها بتوانند با دست باز با رقبأ رقابت کنند.
رسانه‌های انگلیسی این ملاقات را مثبت ارزیابی کرده‌اند و می‌گویند که در شرایط کنونی این ملاقات حتمن و اعلام حمایت رئیس جدید از کادر فنی تیم مردان و زنان روحیه بخش بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала