Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی تاکتیک مدنظرش برای فینال لیگ قهرمانان اروپا را فاش کرد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید می‌گوید که در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول از سیستم‌های 4-4-2 و 4-3-3 استفاده خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فینال لیگ قهرمانان اروپا، به روز شنبه 28 می 2022، مصادف با 7 جوزای سال 1401 در ورزشگاه پارک د پرنس شهر پاریس بین تیم های لیورپول و رئال مادرید برگزار خواهد شد.
هنوز 15 روز به این دیدار حساس باقی مانده و هر دو تیم تلاش دارند به بهترین شکل ممکن خود شان را برای این دیدار حساس آماده سازند و با نمایش درخشان جام را بالای سر ببرند.
با این حال کارلو آنچلوتی سرمربی موفق رئال مادرید که مسیر دشواری را برای رسیدن به فینال طی کرد و با عبور از تیم‌های مطرحی چون پی‌اس‌جی، چلسی و منچسترسیتی به دیدار پایانی رسید، تاکتیک خودش برای بازی در برابر لیورپول فاش کرد.
او در یک نشست خبری گفت:" ما می‌خواهیم از سیستم 4-3-3 استفاده کنیم که بعضی وقت‌ها به 4-4-2 تغییر می‌کند. فکر می‌کنم هیچ سیستم تعریف شده مشخصی وجود نداشته باشد. بعضی وقت‌ها برای فشار گذاشتن روی حریف از 4-3-3 به 4-4-1-1 تغییر سیستم می‌دهیم و این دقیقا همان کاری است که مقابل سیتی انجام دادیم. ایده تغییر چندانی پیدا نکرده و شاید در فاز تدافعی این تغییرات قابل مشاهده باشد. می‌خواهیم به لیورپول فشار بیاوریم."
حالا دیده شود که آنچلوتی با این تاکتیک موفق به شکست یورگن کلوپ یکی از تاکتیکی‌ترین مربیان فوتبال جهان خواهد شد و یا سرمربی آلمانی انتقام شکست در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 را از رئال مادرید خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала