Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در اسپانیا؛ بمب "امباپه" فردا "منفجر"میشود

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2022
عضو شوید
احتمال دارد کیلیان امباپه فردا در خصوص آینده و مقصد بعدش اش جزئیات بدهد.
به گزارش اسپوتنیک، پس ازینکه وضعیت ارلینگ هالند مشخص و این ستاره نروژی به سیتی محلق شد، حالا تنها ستاره پر نام و نشانی که آینده اش تا کنون مشخص نیست، کیلیان امباپه است.
تنها تیمی که شانس اول جذب این ستاره فرانسوی است، رئال مادرید است. در حالی که بسیاری از رسانه ها مدعی اند، امباپه با رئال توافق کرده، ولی توافقات بدون سر و صدای رسانه ای در حال انجام است.
با این حال فردا مراسم انتخاب بهترین های فوتبال فرانسه برگزار خواهد شد و کیلیان امباپه نیز قرار است جایزه بهترین بازیکن فصل را دریافت کند.
او که سه سال پیش نیز پس از دریافت این جایزه از مدیران پی اس جی انتقاد کرده بود و به آنان پس از دریافت جایزه هشدار داده بود که در مدیریت تلاش بیشتری کنند، حالا نیز بر اساس گزارش آ اس، مدیران پی اس جی هراس این را دارند که امباپه در برنامه فردا جدایی اش از پی اس جی را اعلام کند.
این در حالیست که پی اس جی به دلیل حضور در برنامه تبلیغاتی اش بدون ستاره اش کیلیان امباپه، در دوحه قطر به سر میبرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала