بایدن یکبار دیگر هریس را رئیس‌جمهور امریکا خواند

© REUTERS / Jim BourgКандидат в президенты США Джо Байден с женой Джилл, сыном Хантером и кандидат в вице-президенты Камала Харрис
Кандидат в президенты США Джо Байден с женой Джилл, сыном Хантером и кандидат в вице-президенты Камала Харрис  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2022
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا در جدیدترین گاف خود در جریان سخنرانی در نشست "آسه‌آن"، معاون خود را رئیس‌جمهور خطاب کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، جو بایدن رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا در جدیدترین گاف خود بار دیگر، "کامالا هریس" معاون خود را رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا خطاب کرد.
وی که میزبانی سران کشورهای "آسه‌آن" را برعهده داشت، در جریان سخنرانی در این نشست گفت: "و به این دلیل بود که من به رئیس‌جمهور کامالا هریس آگوست سال گذشته دستور دادم که به منطقه سفر کند".
Президент США Джо Байден в Восточном зале Белого дома  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
بایدن در گاف جدیدش روسیه را با اوکراین اشتباه گرفت + ویدیو
این نخستین بار نیست که بایدن در سخنرانی‌های خود، معاونش را رئیس‌جمهور آمریکا خطاب می‌کند و پیش از این در دی ماه گذشته، در جمع دانشجویان "مرکز کنسرسیون دانشگاه آتلانتا" به حمله مرگبار حامیان دونالد ترامپ به کنگره آمریکا اشاره کرد و بر لزوم حفاظت از دموکراسی و حق رای در آمریکا تاکید کرد.
وی سپس به کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و به اشتباه گفت: "هفته گذشته رئیس‌جمهور هریس و من در ساختمان کنگره ایالات متحده ایستادیم".
جو بایدن از زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تا کنون به کرات کامالا هریس را رئیس‌جمهور منتخب و رئیس‌جمهور آمریکا خوانده است.
پیش از رسیدن بایدن به ریاست‌جمهوری گمانه‌زنی‌ها درباره زوال عقل او مکرراً از زبان جمهوری‌خواهان مطرح می‌شد. گاف‌های متعدد او پس از رسیدن به ریاست‌جمهوری نگرانی مقامات و مردم آمریکا از توانایی اداره امور توسط رئیس‌جمهور کشورشان را دوچندان کرده است.
گاف‌های بایدن به یکی از موضوعاتی تبدیل شده است که ترامپ از آن به نفع خود برای سرکوب رئیس‌جمهور آمریکا استفاده می‌کند و اخیراً در مصاحبه‌ای گفت که من تست روان‌شناختی دادم تا دیگر مرا احمق خطاب نکنند و بایدن نیز باید چنین تستی را بدهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала