Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بزرگ‌ترین نشانۀ ماندن رونالدو در اولدترافورد+عکس

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در عکس‌هایی که از رونمایی پیراهن اول، دوم و پیراهن تمرینی باشگاه منچستریونایتد منتشر شده، حضور دارد و این نشان می‌دهد که وی فصل آینده نیز در این باشگاه توپ خواهد زد.
به گزارش اسپوتنیک، حضور کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد در عکس‌هایی که از رونمایی پیراهن‌های این باشگاه منتشر شده، این امید را ایجاد کرده است که این مهاجم فصل آینده همچنان در اولدترافورد حضور خواهد داشت.
این امید در شرایطی ایجاد شده که در این اواخر شایعۀ جدایی وی از یونایتد اوج گرفته بود و کارشناسان معتقد بودند که کریس با تن هاگ ادامه نخواهد داد راهی باشگاه دیگری می‌شود که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.
این بازیکن 37 ساله در 29 بازی لیگ برتر 18 گل به ثمر رسانده است اما نتوانسته جلوی شکست‌ها و ناکامی‌های شیاطین سرخ را بگیرد.
با این حال او روز جمعه به حضور تن هاگ در اولدترافورد خوشبینی‌ نشان داده بود و به وب سایت رسمی یونایتد گفته بود: "برای او[تن هاگ] بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و بیایید باور کنیم که سال آینده، ما جام ها را به دست خواهیم آورد."
این در حالی‌ست که بسیاری به این باور بودند که رونالدو راهی پی‌اس‌جی خواهد شد تا در کنار مسی و نیمار بازی کند و جانشین امباپۀ شود که در آستانۀ پیوستن به رئال مادرید قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала