Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوش‌بینی رونالدو به حضور تن هاگ در اولدترافورد؛ کریس قصد ماندن دارد؟

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو فوق ستاره منچستریونایتد با ستایش از اریک تن هاگ از ورودش به این تیم، اشاره کرد که فصل آینده بخشی از تیم مربی هالندی خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، تن هاگ تابستان امسال آژاکس را ترک می کند و به منچستر یونایتد می‌آید تا شیاطین سرخ را هدایت کند. گمانه زنی‌های زیادی در مورد آینده رونالدو وجود دارد و برخی رسانه‌ها مدعی اند که وی اولدترافورد را ترک خواهد کرد زیرا در برنامه‌های سرمربی هالندی جایی ندارد.
ستاره پرتگالی تابستان گذشته از یوونتوس به اولدترافورد بازگشت و در فرم گلزنی قابل توجهی به سر می برد. این بازیکن 37 ساله در 29 بازی لیگ برتر 18 گل به ثمر رسانده است اما نتوانسته جلوی شکست‌ها و ناکامی‌های شیاطین سرخ را بگیرد.
با این حال اظهارات او در مورد انتصاب سرمربی هالندی به این نکته اشاره دارد که این مهاجم کهنه‌کار در فصل آینده زیر نظر تن هاگ کار خواهد کرد.
او امروز در گفت‌وگو با ویت سایت رسمی منچستریونایتد، به حضور تن هاگ در اولدترافورد خوش‌بینی نشان داد و اظهار داشت که آن‌ها فصل بعد حتمن جام خواهند گرفت.
رونالدو به سایت رسمی منچستریونایتد گفت:" می‌دانم که او در آژاکس کار فوق‌العاده‌ای انجام داده و مربی باتجربه‌ای است، اما باید به او زمان بدهیم. همه چیز باید آن‌طور که او می‌خواهد تغییر کند. اگر او خوب کار کند، تمام منچستریونایتد موفق خواهد شد، بنابراین برای او آرزوی موفقیت دارم."
او در ادامه افزود:" همه ما نه تنها به عنوان بازیکن، بلکه به عنوان هوادار [از آمدن او] خوشحال و هیجان زده هستیم. ما باید باور داشته باشیم که سال آینده می‌توانیم قهرمان شویم."
انتصاب اریک تن هاگ باعث دلگرمی هواداران منچستریونایتد شده است که با دوره‌ای دشوار در تاریخ باشگاه مواجه شده اند.
شیاطین سرخ در این فصل کمترین امتیاز را در تاریخ لیگ برتر خود کسب کرده و هواداران امیدوار اند همکار تن هاگ با رونالدو سبب شود آن‌ها به روزهای اوج خود برگردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала