لاوروف: همه پیامدهای جنگ ترکیبی در برابر روسیه را احساس خواهند کرد

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции по итогам встречи с главой МИД Украины Дмитрием Кулебой в Анталье
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции по итогам встречи с главой МИД Украины Дмитрием Кулебой в Анталье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2022
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه درباره پشتیبانی غرب از اوکراین گفت، که پیش بینی اینکه جنگ ترکیبی غرب در برابر روسیه چقدر طول خواهد کشید، دشوار است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه درباره پشتیبانی غرب از اوکراین در عملیات ویژه روسیه گفت: پیش بینی اینکه جنگ ترکیبی غرب در برابر روسیه چقدر طول خواهد کشید، دشوار است، اما پیامدهای آن را همه احساس خواهند کرد.
او در جلسه شورای سیاست خارجی و دفاعی روسیه گفت: "غرب جمعی یک جنگ ترکیبی تمام عیار در برابر ما اعلام کرده است و پیش بینی اینکه این همه تا کی ادامه خواهد داشت دشوار است، اما روشن است که همه بدون استثنا پیامدهای آن را احساس خواهند کرد".
به گفته لاوروف، همه تلاش‌های سیاستمداران امریکایی و اروپایی برای منزوی کردن روسیه محکوم به شکست است.
این دیپلمات اضافه کرد، که بسیاری از کارشناسان در حاشیه از پیش این را تشخیص داده اند.
وی همچنین سیاست غرب در قبال روسیه را غارتگرانه و تضعیف وجهه غرب خواند.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد، که تحریم های غرب مسکو را بیشتر به کشورهای خارج از "میلیارد طلایی" نزدیکتر کرده است. وی آن را فرآیندی اجتناب ناپذیر توصیف کرد که متقابل است.
افزون بر این، اتحادیه اروپا، به گفته لاوروف، بالاخره استقلال خود را از دست می دهد و کیفیت زندگی اروپایی ها را قربانی می کند تا منافع امریکا را جلب کند.
پس از آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه برای غیرنظامی کردن و نازی زدایی اوکراین، غرب فشار تحریم ها را بر مسکو افزایش داد. اقدامات محدود کننده در درجه اول بر بخش بانکی و حوزه محصولات با فناوری پیشرفته تأثیر گذاشت. برخی از کشورها بسته کردن دارایی های روسیه را اعلام کرده اند، بسیاری از شرکت ها فعالیت خود را در این کشور متوقف کرده اند. با این وجود، اختلال در زنجیره تامین انرژی منجر به مشکلات اقتصادی در ایالات متحده و اروپا شده است که در افزایش قیمت مواد غذایی و سوخت بیان شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала