Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان کار لوا در بایرن؛ روبرت درخواست جدایی‌اش را تایید کرد

© Photo / Twitter/BundesligaRobert Lewandowski
Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2022
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی در پایان آخرین بازی فصل 2021-2022، تایید کرد که درخواست جدایی داده و ممکن بازی برابر ولفسبورگ آخرین بازی او با لباس بایرن مونیخ باشد.
به گزارش اسپوتنیک، قبل از بازی بایرن مونیخ برابر ولفسبورگ در هفته پایان رقابت‌های بوندسلیگا، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه اعلام کرد که روبرت لواندوفسکی به آن‌ها اطلاع داده که قراردادش را تمدید نخواهد کرد و می‌خواهد چالش جدید را تجربه کند.
در پایان بازی که بایرن با نتیجه 2-2 برابر حریف مساوی کرد و لواندوفسکی از گُل‌های باواریایی‌ها را به ثمر رساند، ستاره پولندی تایید کرد که درخواست جدایی داده و ممکن این بازی آخرین بازی وی با پیراهن بایرن مونیخ بوده باشد.
لوا در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" احتمال زیادی دارد که این بازی، آخرین بازی من با پیراهن بایرن مونیخ باشد. البته نمی‌توانم این موضوع را به‌طور صد درصدی تایید کنم، اما ممکن است این آخرین بازی من باشد. من و باشگاه می‌خواهیم بهترین راه حل را پیدا کنیم."
او در ادامه افزود:" تایید می‌کنم که حسن صالح حمیدزیچ صحبت کرده‌ام و به او گفته‌ام که قراردادم را تمدید نخواهم کرد و برای این موضوع راه حل درست پیدا کنند."
لواندوفسکی در حالی درخواست جدایی داده که تا سال 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و باشگاه حاضر نیست قبل از اتمام قراردادش به وی اجازه جدایی دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала