Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: سن بالای لوا؟ سن اهمیتی ندارد، دی‌یونگ بازیکن مهمی است

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، در نشست خبری قبل از مصاف با ختافه در مورد جذب لواندوفسکی و شایعات جدایی فرانکی‌ دی‌یونگ صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا شب در چهارچوب هفته سی‌وهفتم رقابت‌های لالیگا، مهمان ختافه در ورزشگاه کولیسیوم آلفونسو پرز است و کار دشواری در پیش دارد. سه امتیاز این دیدار برای تثبیت جایگاه دومی بلوگرانا بسیار با اهمیت است و ژاوی و شاگردانش تلاش خواهند کرد تا با دست پُر از مادرید برگردند.
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با ختافه، این دیدار را سخت توصیف کرد و در مورد فعالیت تیمش در بازار نقل‌وانتقالات و برخی موارد دیگر صحبت کرد.
ژاوی در مورد بازی فردا شب گفت:" بازی سختی خواهد بود زیرا در زمین ختافه معمولاً به مشکل خورده‌ایم. آن‌ها سیستم 5 دفاعه دارند و خوب هم بازی می‌کنند. یک امتیاز برای مسجل شدن رتبه دوم می‌خواهیم ولی برای سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد. این هدف اصلی ماست."
سرمربی بارسا در مورد شرایط صحی رونالد آرائوخو که در بازی برابر سلتا مصدوم و به شفاخانه منتقل شد، گفت:" بستگی به شرایط خودش دارد و باید تا فردا صبور بمانیم. خودش می‌خواهد بازی کند و بابت این موضوع هیجان دارم. او در بازی برابر سلتا، هوش و حواسش را از دست نداده بود."
وی در مورد جذب لواندوفسکی 33 ساله نیز صحبت کرد و گفت:" سن زیاد مهم نیست. من با جذب دنی آلوز 38 ساله موافقت کردم زیرا برایم کارآیی بازیکن مهم است و اهمیت دارد. بازیکنان بزرگ به خوبی از خود شان مراقبت می‌کنند و می‌توانم زلاتان، مودریچ، مسی و رونالدو را برای تان مثال بزنم. اگر بازیکنی با سن بالا بتواند به تیم کمک کند، قطعاً وی را جذب خواهد کرد."
او در مورد فرانکی دی‌یونگ که این روزها شایعه پیوستنش به منچستریونایتد بسیار داغ است نیز صحبت کرد و گفت:" فرانکی بازیکن مهمی برای من محسوب می‌شود و تقریبا در همه بازی‌ها فیکس بوده مگر به‌دلیل مصدومیت یا استراحت فنی. می‌خواهم بماند ولی آینده او به وضعیت اقتصادی باشگاه بستگی دارد. هنوز دومی ما قطعی نشده و زمانی که به این هدف برسیم، در مورد فصل بعد تصمیم گیری خواهیم کرد. طبعا برخی بازیکنان از نظر من باید حفظ شوند ولی گفتم که همه چیز به شرایط اقتصادی باشگاه مربوط می‌شود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала