Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: صلاح راست می‌گوید، جوانان تیم مرا شگفت‌زده کردند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از مصاف با کادیز، در مورد شرایط تیمش صحبت کرد و اظهار داشت با آمادگی کامل تیمش را به فینال خواهد رساند.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه نوئه‌وو میراندیلا در چهارچوب هفته سی‌وهفتم رقابت‌های لالیگا، مهمان کادیز خواهد بود و با توجه قطعی شدن قهرمانی این تیم در لالیگا، دیدار تشریفاتی در پیش دارد.
کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار در مورد شرایط تیم و ستاره‌هایش صحبت کرد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
او در مورد بازی فردا گفت:" بازیکنان به‌خوبی اهداف ما در این دو بازی باقی‌مانده را می‌دانند. متمرکز، متعهد و مصمم وارد میدان خواهیم شد تا برنده شویم. باید هم خوب بازی کنیم و هم به سه امتیاز برسیم."
او در مورد اظهارات محمد صلاح در مورد خودش و فینال یو سی ال گفت:" حق دارد. آسان نیست که بال راست یا چپی مثل او را در بازار نقل و انتقالات پیدا کرد. در پست خوشد بهترین است."
کارلتو در مورد استراحت به برخی ستاره‌های گفت:" به بنزما استراحت دادیم چون لیاقتش را دارد. دو روز به او استراحت دادیم. فردا به وینیسیوس و کورتوا هم استراحت می‌دهیم. سه شنبه برمی گردند. کارواخال، سبایوس و هازارد برگشته اند. نقشه ما به درستی اجرا شده است و هفته بعد همه می‌توانند بازی کنند."
آنچلوتی در مورد آینده هازارد گفت:" در مورد ماندنش صحبتی نداشتیم. می‌ماند و انگیزه بالایی دارد چون شرایط خوبی نداشته است. انگیزه دارد تا کیفیتش را نشان بدهد. نقشه هازارد مشخص است: می ماند."
وی در مورد این که کدام بازیکن بیشتر شگفت زده یا ناامیدش کرده، گفت:"هیچ‌کسی ناامیدم نکرد. هر کسی کار خودش را کرد. آن‌هایی را که کمتر می‌شناختم من را بیشتر شگفت زده کردند: والورده، رودریگو و کاماوینگا. وینیسیوس من را شگفت‌زده نکرد چرا که استعداد دارد. از نظر تمام کنندگی دقیق‌تر شده است. رودریگو، کاماوینگا و والورده اما شگفت زده‌ام کردند."
سرمربی رئال در پایان در مورد اتحاد در رختکن صحبت کرد و اظهار داشت:" سطح رختکن خیلی حرف‌ای‌ است. همه خیلی حرفه‌ای، متواضع و محترم هستند. کیفیت و شخصیت این رختکن بالاست. آسان نیست که چنین رختکن‌هایی را در دوران فوتبالم پیدا کنم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала