Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی - لیورپول؛ ومبلی به صرف هیجان و فینال!

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2022
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، ديدار نهايی جام حذفی انگلیس امشب میان تیم های چلسی و لیورپول از ساعت 20:15 در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار خواهد شد.
دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر میروند که چندی پیش در فینال جام اتحادیه به مصاف هم رفتند که در ماراتن جذاب پنالتی ها لیورپول از سد چلسی با نتیجه 11 بر 10 گذشت و قهرمان شد.
لیورپول
تیم یورگن کلوپ در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت های لیگ، هنوز شانس قهرمانی دارد البته مشروط بر اینکه سیتی یک بازی را واگذار کند و این تیم نیز دوباره به صدر برگردد، در غیر آن صورت شاگردان گواردیولا با برتری در بازی فردا شب در آستانه قهرمانی در لیگ قرار خواهند گرفت و دوباره دست سرخ ها را از جام کوتاه خواهند کرد.
از سویی دیگر لیورپول در فینال لیگ قهرمانان نیز حضور دارد و در کنار لیگ، رویای فتح چهارگانه در این فصل را دارد. اگر آنها امشب قهرمان شوند، دومین جام این فصل را روی سر خواهند برد. میماند قهرمانی در لیگ و اروپا که دو حریف به نام سیتی و رئال در مقابل آنها قرار دارد.
چلسی
تیم توخل نیز که قهرمانی لیگ را از دست داده، در فینال اتحادیه نیز به همین لیورپول باخته و از اروپا هم کنار رفته، بدون شک نمیخواهد فصل را بدون جام سپری کند. آبی های لندن که حالا مدیرت جدید دارند و امیدوارند با تغییراتی بنیادی که در تیم ایجاد شده، به روزهای ایده آل خود برسند، میتوانند با شکست لیورپول سخت کوش یورگن کلوپ، فصل را با قهرمانی جام معتبر حذفی تمام کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала