تحویل کمک‌های بشردوستانه ارتش روسیه به ساکنان روستایی در جمهوری لوهانسک + ویدیو

© Photo / t.me/mod_russiaВоенные РФ доставили более 160 тонн гуманитарной помощи в Харьковскую область - МО
Военные РФ доставили более 160 тонн гуманитарной помощи в Харьковскую область - МО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه با نشر ویدیویی اعلام کرد که ارتش روسیه کمک‌های بشردوستانه را به یکی از شهرک‌ها در سرزمین آزاد شده جمهوری لوهانسک تحویل داد.
به گزارش اسپوتنیک، در ویدیو منتشر شده جریان تخلیه و توزیع کمک‌ها به غیرنظامیان دیده می‌شود. همچنان روی بسته‌های کمکی "ما از خودمان را تنها نمی‌گذاریم" و " آرامش به خانه شما" نوشته شده است.
وزارت دفاع روسیه می‌گوید: "در ابتدا، کمک‌های بشری روسیه را مادران، سالمندان، پناهندگان دریافت کردند. بسته‌های غذایی شامل غلات، ماکارونی ، شکر، روغن و کنسرو گوشت و ماهی بود".
در ویدیو دیده می‌شود که ارتش روسیه همچنان برای ساکنان این روستا غذاهای کودک، محصولات صحی و مراقبت از نوزاد و آبمیوه و شیرینی توزیع می‌کند.
گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروری با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس‌جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала