Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلفات لیورپول در فینال "اف ای کاپ"؛ مصدومیت صلاح و دو ستاره دیگر

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر چلسی - لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
چلسی - لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2022
عضو شوید
در دیدار لیورپول برابر چلسی در فینال رقابت‌های جام حذفی انگلیس، سه ستاره سرخ‌ها مصدوم شدند و به نظر می‌رسد این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید کار دشواری در غیاب این بازیکنان داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته دو تیم لیورپول و چلسی در فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر هم به میدان رفتند که پس از بی‌نتیجه ماندن این بازی در 90 دقیقه و وقت‌های اضافه، سرخ‌ها موفق به شکست حریف با نتیجه 5-6 در ضربات پنالتی شدند و جام را بالای سر بردند.
این قهرمانی اما تلخی‌هایی نیز برای لیورپول داشت و دو هفته مانده به فینال رقابت‌ها لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید، سه ستاره لیورپول مصدوم شدند.
در همان نیمه نخست محمد صلاح دچار مصدومیت شد و نتوانست به کار ادامه دهد و جای خود را به دیوگو ژوتا پرتگالی داد تا یورگن کلوپ یک تعویض اجباری انجام دهد.
در ادامه رابرتسون و فن دایک نیز با مصدومیت و خستگی از زمین خارج شدند. مدافع هالندی با تایید مصدومیتش اعلام کرده که از ناحیه زانو احساس درد داشته و به همین خاطر جایش را به جو گومز داده است.
حالا دیده شود که مصدومان تیم کلوپ در چه شرایطی به تیم اضافه می‌شوند و آیا به بازی برابر رئال مادرید در پاریس خواهند رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала