Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام افغانستان سرسبز؛ جدال سه تیم برای فینال بزرگ+ عکس

© Photo / مسابقات جام کریکت افغانستان سرسبزمسابقات جام کریکت افغانستان سرسبز
مسابقات جام کریکت افغانستان سرسبز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2022
عضو شوید
سه تیم کریکت هندوکش، پامیر و میوند برای کسب عنوان قهرمانی جام افغانستان سرسبز با هم رقابت می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در رقابت‌های فعلی جام افغانستان سرسبز، تیم هندوکش استرایکرز بخت اول قهرمانی‌ به شمار می‌رود. این تیم در هر دو بازی که برابر جریفان‌اش انجام داده توانسته با پیروزی زمین مسابقه را ترک نماید. در مصاف اول این تیم با پامیرلجندز روبرو شد و سرانجام این رقابت را با تفاوت 3 دوش به برتری رسید‌.
زردپوشان دومین بازی شان را برابر میونددفندرز انجام دادند و خوش شانسی به سراغ شان آمد زیرا با تغییر آب و هوا وطوفانی شدن محل برگزاری مسابقات، صفحه به یکبارگی به نفع آنها ورق خورد و بازی را با تفاوت 80 دوش به برتری رسیدند. تا با اختلاف فوق العاده‌ای درصدر جدول قرار بگیرند و بدون شکست باشند. البته این تیم حالا از نگاه نِت رَن ریت نیز بهترین تیم مسابقات بوده زیرا هیچ شکستی ندارد.
تیم دوم جدول پامیر لجندز است که تا کنون دو شکست و یک پیروزی کسب کرده است.
این تیم دیدار افتتاحیه را با تفاوت 10 دوش شکست خورد اما در دیدار دوم خود که برابر هندوکش بازی کرد و آنرا با تفاوت 3 دوش واگذار کرد. این تیم اما در سومین دیدارش که روز شنبه انجام یافت برابر میونددفندرز قرار گرفت تا در یک جدال دیگر دوباره حیثیت‌اش را اعاده کند و در نهایت بازی را با تفاوت سه ویکیت به پیروزی رسید و حالا با توجه به برتری با تفاوت سه ویکت، جایگاه دوم جدول را در اختیار گرفته است و در صورت شکست میوند در بازی فردا و کسب پیروزی در بازی ششم، می‌تواند راهی دیدار پایانی شود.
در همین حال تیم میوند دفندرز که بازی نخست خود را به برتری رسیده بود؛ در دو دیدار بعدی تن به شکست داد.
این تیم ابتدا برابر پامیر به برتری رسید ولی بازی دوم خود برابر تیم هندوکش به میدان رفت و این مسابقه را با اختلاف سنگین 80 دوش شکست خورد.
این تیم که می‌توانست با برتری در بازی سوم‌اش راهی فینال شود ولی در یک دیدار غیرقابل پیش بینی و دشوار برابر پامیر تن به شکست داد تا حالا در بازی چهارم محکوم به برتری باشد آنهم با تفاوت زیاد.
در بازی پنجم رقابت‌ها که فردا انجام می‌شود تیم‌های هندوکش استرایکرز و میوند دفندرز برابر هم قرار می‌گیرند و در مصاف ششم رقابت‌ها تیم‌های پامیر و هندوکش برای دومین بار با هم روبرو می‌شوند.
گفتنی‌ست با وضعیت فعلی جدول هنوز تیم‌های فینالیست مشخص نیست، دیداری که روز جمعه‌ی همین هفته برگزار خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала