نبیل در واکنش به جلوگیری از سفر کرزی: بزرگانی که به تغییر طالب باور داشتند، قیمت بلندتر می پردازند

© Photo / Rahmatullah Nabil FBرحمت الله نبیل، نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان
رحمت الله نبیل، نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2022
عضو شوید
در واکنش به جلوگیری از سفر رئیس جمهور پیشین افغانستان به امارات متحده عربی از سوی طالبان، رئیس پیشین امنیت ملی افغانستان واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، رحمت الله نبیل رئیس پیشین امنیت ملی افغانستان در واکنش به جلوگیری سفر حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان به امارات متحده عربی از سوی طالبان در تویترش نوشت: از یک سو کمیسیون برای برگشت را به رخ مردم میکشند؛ از سوی دیگر اجازه سفر نمیدهند!
دیدار عبدالله عبدالله با حامد کرزی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2022
جلوگیری طالبان از سفر کرزی به امارات متحده عربی
او در ادامه با کنایه به حامد کرزی نوشته است: بزرگانی که به تغیر طالب باور داشتند قیمت بلند تر میپردازند.
حامد کرزی رئیس جمهور پیشین در زمان ریاست اش همیشه گروه طالبان را برادر و حتی در برخی از مناطق لوگر جنگجویان گروه طالبان را تمویل می کرد.
نبیل با این دو بیت کنایه آمیز بازهم طرفداران طالب در زمان جمهوریت را خطاب قرار داده و نوشته است، که شده از بخت بدت سیل برد حاصل عمر تو تسلی به همه،کوچه وبرزن بدهی؟ وشبی دزد زند خانه ی توهر چه که هست همه با دست خودت تحفه به رهزن بدهی؟"
یادآوری می کنیم، که امروز رسانه ها از جلوگیری سفر حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان به امارات متحده عربی از سوی طالبان خبر دادند. حامد کرزی و عبدالله عبدالله هر دو پس از تسلط طالبان در بند خانگی قرار دارند و عبدالله عبدالله پیش از عید با ضمانت به هندوستان سفر کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала