کرونا در کوریای شمالی جان 42 نفر را گرفت

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Врач и пациент в ГКБ №40
Врач и пациент в ГКБ №40 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2022
عضو شوید
طبق گزارش خبرگزاری مرکزی کره در مورد وضعیت شیوع و درمان همه‌ گیری، طبق اعلام ستاد اورژانس دولتی و اپیدمیولوژیک کره شمالی، از 13 تا 14 ماه مه. تعداد "بیماران با علامت تب" در کشور با افزایش بیش از 296 هزار نفری روبرو بوده و 15 نفر دیگر جان خود را از دست دادند. بیش از 252 هزار بیمار بهبود یافته اند.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری کوریای شمالی اعلام کرد، کوریای شمالی روز شنبه بیش از 296 هزار بیمار جدید مبتلا به تب بالا و 15 مرگ دیگر را ثبت کرد؛ شمار مبتلایان در مجموع به بیش از 820 هزار نفر رسید.

پیشتر کوریای شمالی برای اولین بار از زمان آغاز همه گیری کرونا، از شناسایی موارد ابتلا به کرونا در این کشور خبر داده بود. به گزارش خبرگزاری مرکزی کره از اواخر ماه آوریل، یک "تب ناآشنا" در کشور شیوع پیدا کرد. از تعدادی از گزارش‌ های رسانه دولتی کوریای شمالی، می‌ توان نتیجه گرفت که ویروس کرونا در این کشور در حال گسترش است، اما اطلاعات دقیقی در مورد اینکه دقیقاً چه تعداد بیمار ممکن است به کووید مبتلا شوند، ارائه نشده است.
Ким Чен Ын - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2022
رهبر کوریای شمالی شیوع کرونا را "بزرگترین شوک" در تاریخ این کشورش دانست
کوریای شمالی یک "سیستم ضد اپیدمی اضطراری سطح بالا" را به دستور کیم جونگ اون رهبر این کشور راه اندازی کرده است، در همه شهرها و شهرستان ها قرنطینه به منظور جلوگیری از انتشار ویروس و جلوگیری از شیوع این ویروس اعمال شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала